کد خبر: ۹۱۶۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹

جدال لفظی منصوری و آذری جهرمی؛ چه کسی توهین کرد؟

آذری جهرمی در توئیتی ضمن انتقاد از اظهارات توهین آمیز منصوری، نوشت که مردم روز جمعه در پای صندوق رای، پاسخ توهین وی را خواهند داد.
جدال لفظی منصوری و آذری جهرمی؛ چه کسی توهین کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهوری و رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در اظهاراتی توهین آمیز که یادآوری ادبیات احمدی نژاد در حوادث سال ۸۸ بوده است، ادعا کرد: رقیب ما در انتخابات آقای ناظریف و آن برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می‌کند نیست. این‌ها عددی نیستند که بخواهیم این تریبون‌ها را صرف آن‌ها کنیم. رقیب ما جبهه کفر و جبهه استعمار و استکبار است. برخی از این افراد در داخل کشور ما دورریز‌ها و پسماند‌ها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند که سعی می‌کنند ادا در بیاورند. اما کور خواندند؛ مردم انتخاب کردند و رأی دادند و پای آن رأی ایستادند. مردم آن مسیر را تایید کردند. تایید این مسیر تشییع پیکر مطهر آیت‌الله رئیسی بود. چند ۱۰ میلیون نفر آمدند تا به این ارزش‌ها احترام بگذارند.

این اظهارات منصوری، انتقاد فعالان سیاسی و رسانه ای را در پی داشت.

مسعود پزشکیان نیز از منصوری انتقاد کرد.

آذری جهرمی نیز در توئیتی ضمن انتقاد از اظهارات توهین آمیز منصوری، نوشت که مردم روز جمعه در پای صندوق رای، پاسخ توهین وی را خواهند داد.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی نیز در پاسخ به جهرمی نوشت: عادت دارید مردم را سپر کنید تا خودتان در امان بمانید؛ قبلاً هم مردم را بی‌شناسنامه خواندید، به جهنم حواله دادید و با بی‌تدبیری از پا درآوردید. مردم ما عزیزند ونوکران خود را خوب می‌شناسند؛ همچنین پسماند‌های آمریکا را. من امتداد کفر را پسماند و دورریز خطاب کردم، شما چرا به خود گرفتی؟

جوادی یگانه جامعه شناس و مدرس دانشگاه تهران نیز نوشت: مردم ایران هیچ وقت آن کسی که آن‌ها را " خس و خاشاک" خواند، فراموش نکردند. اامروز هم آن کسی را که آن‌ها را " دورریز و پسماند" می‌خواند، فراموش نمی‌کنند. انقلاب این نوید را می‌داد که مردم عزیز باشند، " آقا باشند. همه مردم. نه فقط رفقا و هوادارانتان.

جدال لفظی منصوری و آذری جهرمی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین