کد خبر: ۹۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۷

حمله هوایی اسرائیل به سوریه

صدای انفجاری در دمشق پایتخت سوریه شنیده است. خبرنگار المیادین در دمشق گزارش داد که اطلاعات اولیه حاکی از حمله هوایی به منطقه‌ای در مجاورت منطقه «سیده زینب(س)» در جنوب پایتخت سوریه است. هنوز منابع رسمی سوریه گزارشی در این باره منتشر نکرده‌اند.
حمله هوایی اسرائیل به سوریه
آفتاب‌‌نیوز :

 شبکه خبری المیادین با تأیید تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های صهیونیستی در اطراف دمشق مقابله و بیشتر آنها را منهدم کرده است.

در همین راستا، خبرنگار المیادین در خبری فوری گزارش داد که صدای انفجار مهیب در منطقه زینبیه شنیده شده است.

منابع خبری در سوریه گزارش دادند که پدافند هوایی برای مقابله با اهداف متخاصم در حومه دمشق به کار افتاده است.

رسانه‌های محلی در سوریه نیز از مقابله سامانه پدافندی با اهداف متخاصم در حومه دمشق خبر داد.

برخی گزارش‌های خبری مدعی شدند که یک پایگاه نظامی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق بمباران و یک ایستگاه رادار متعلق به ارتش سوریه در تل الصحن در جنوب این کشور هدف گرفته شد.

جزئیات جدید از تجاوز رژیم اشغالگر قدس به سوریه حاکیست که یک منبع گزارش داد که متجاوزان مقر سازمان جهاد سازندگی سوریه را در جنوب دمشق، پایتخت سوریه هدف قرار داده‌اند.

تجاوزهای هوایی رژیم صهیونیستی در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین