کد خبر: ۹۱۶۹۳۷
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

قاضی‌زاده هاشمی: تا آخرین لحظه جدی بودم!

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با انتشار بیانیه‌ای درباره انصراف خود از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیرو‌های انقلاب و برخی از علمای اعلام و دلسوزان، انصراف خود را از نامزدی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌دارم.
قاضی‌زاده هاشمی: تا آخرین لحظه جدی بودم!
آفتاب‌‌نیوز :

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

أَلسَّلٰام عَلَیکَ یا عَلِیّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی الْإِمَام التَّقِیّ النَّقِی وَ حُجَّتِک عَلَی مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَی

با سلام به پیشگاه ملت شریف ایران.

ملت رشید ایران! چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پی واقعه تلخ پرواز اردیبهشت‌ماه بود که در آن جمعی از خدمتگذاران ملت از جمله رئیس‌جمهور مردمی، مغتنم و پرتلاش شهید آیت الله دکتر رئیسی در راه خدمت به مردم، جان خود را تقدیم کردند.

ورودم به صحنه انتخابات براساس عمل به تکلیف شرعی بود و هدفم در درجه نخست دفاع از دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی، به ویژه دولت سیزدهم و ادای دین به شهید رئیسی عزیز و سپس ارائه برنامه تحولی دولت مردم، دولت خانواده که آن را در طول سالیان گذشته با جمعی از نخبگان و جوانان شایسته ایران اسلامی آماده کرده و خود را موظف به ارائه این نسخه شفابخش در ادامه راه دولت سیزدهم به پیشگاه ملت می‌دانستم.

دولت سیزدهم در عمر کمتر از سی و چهار ماه خود و در برهه‌ای حساس که جمعی از مردم متاثر از اقدامات هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم با ناامیدی به آینده می‌نگریستند و همه‌گیری کرونا روزانه جان ۷۰۰ نفر از هموطنانم را می‌گرفت، با همت شهیدجمهور گام‌های بلندی در مسیر خدمت به مردم در عرصه‌های داخلی و خارجی برداشت و قفل بسیاری از در‌های بسته شده را به روی ملت گشود و امید به فردای روشن را به دل‌ها برگرداند.

رئیسی عزیز ما در این مسیر با بی‌مهری‌های زیادی از سوی برخی از سیاسیون و صاحبان قلم مواجه شد و تبلیغ و تبیین دست‌آورد‌های دولت سیزدهم در صحنه انتخابات، تکلیفی بود که هم جبران بخشی از آن بی‌مهری‌ها باشد و هم موجب آگاهی افکار عمومی و روشن شدن مسیر انتخابات دولت آینده گردد؛ چرا که رسیدن به اهداف دولت شهید رئیسی همراه با رفع کاستی‌ها را حق ملت رشید ایران می‌دانم و امیدوارم با انتخابی آگاهانه و تحقق دولتی برخواسته از اندیشه‌های این شهید عزیز، اصلاح سازوکار‌های حکمرانی کشور تداوم یابد.

در ادامه مسیر انجام فریضه، علی‌رغم آنکه تا آخرین لحظه برای حضور در انتخابات مصمم و جدی بودم، اما مصالح کلان ملی را مدنظر قرار داده و به منظور حفظ انسجام نیرو‌های انقلاب و در پاسخ به درخواست مکتوب شورای عالی اجماع نیرو‌های انقلاب و برخی از علمای اعلام و دلسوزان، انصراف خود را از نامزدی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌دارم. اجماع در جبهه انقلاب را برای نیل به اهداف ذکر شده که همان ادامه راه شهید رئیسی عزیز است، امری لازم و ضروری می‌بینم و امیدوارم با کمک سایرین، اجماع در جبهه نیرو‌های انقلاب محقق گردد.

از آحاد ملت شریف ایران، تک‌تک اعضای ستاد‌های انتخاباتی‌ام در سراسر کشور که در این عرصه بی‌دریغ همراهیم کردند و همه کسانی که دل در گروی تحقق دولت مردم، دولت خانواده بستند و ابراز لطف و محبت نمودند، تشکر می‌کنم و بابت عدم ادامه مسیر از ایشان صمیمانه عذرخواهم و خاضعانه همگان را به حمایت از جبهه انقلاب و انتخاب آگاهانه دعوت می‌نمایم. به فضل الهی جمعه هشتم تیرماه با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای نشان خواهیم داد که این علم بر زمین نخواهد ماند.

در پایان سلام و درود می‌فرستم به روح بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای گرانقدر پرواز اردیبهشت‌ماه و از درگاه خداوند متعال برای ملت عزیز ایران و رهبری معظم انقلاب سربلندی، اقتدار و موفقیت‌های روزافزون مسئلت می‌نمایم.

فرزند کوچک ایران
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین