کد خبر: ۹۱۶۹۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

بادامکی: جدایی عبدالکریم؟ نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم!

حسین بادامکی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس پیشنهاد الوکره برای جذب عبدالکریم حسن را رد کرده است.
بادامکی: جدایی عبدالکریم؟ نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم!
آفتاب‌‌نیوز :

حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفتگویی کوتاه درباره پیشنهاد باشگاه الوکره قطر برای جذب عبدالکریم حسن صحبت کرد.

بادامکی گفت: دیروز از باشگاه یک آفر برای ایشان آمد و درخواست داشتند که ایشان را جذب کنند. ما هم بلافاصله جواب نامه‌شان را دادیم و گفتیم این بازیکن غیرقابل فروش است و به او احتیاج داریم.

او در واکنش به اینکه رسانه‌های قطری این انتقال را تایید کرده‌اند، گفت: من می‌گویم بازیکن ماست و قرارداد دارد و هیچ بند فسخی هم ندارد و باید بماند، اما من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم. آن‌ها هم می‌توانند هر چه دوست دارند، بزنند. می‌توانند تیک سبز یا هر چیزی دوست دارند بزنند، اما عبدالکریم بازیکن ماست و قرارداد دارد.

معاون پرسپولیس در خصوص پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی الوکره به این باشگاه برای جذب عبدالکریم عنوان کرد: پیشنهاد روز گذشته الوکره به ما همین بود و ما هم جواب منفی دادیم. این پیشنهادی نیست که ما بخواهیم به آن فکر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر رقم بالاتر برود، احتمال دارد عبدالکریم از پرسپولیس جدا شود، گفت: نه، اصلا. فعلا چنین چیزی نیست. ایشان با ما قرارداد دارد و باید در تیم ما بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین