کد خبر: ۹۱۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷

مقصد نهایی ستاره مدنظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد

جواد آقایی پور مهاجم جوان فصل پیش اتسقلال خوزستان که مدنظر سرخابی‌های پایتخت نیز قرار گرفته بود، به اورنبورگ روسیه پیوست.
مقصد نهایی ستاره مدنظر استقلال و پرسپولیس مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

جواد آقایی‌پور ستاره جوان استقلال خوزستان که در فصل گذشته موفق شد با عملکرد درخشان خود در جمع آبی‌پوشان جنوبی، این تیم را از سقوط نجات دهد، در پایان فصل با پیشنهاد‌هایی از دو تیم پایتخت و تراکتور و سپاهان روبرو شده بود و ۴ تیم بالای جدول برای جذب این ستاره به رقابت پرداخته بودند.

این در حالی بود که آقایی‌پور مذاکره‌هایی با پرسپولیس و استقلال انجام داده بود، اما اولویت این مهاجم حضور در تیم اروپایی و لژیونر شدن بود که حالا مذاکرات او با تیم اورنبورگ روسیه برای پیوستش به این تیم موفقیت آمیز بود و باید حضور آقایی پور ار در این تیم روسی قطعی بدانیم.

آقایی‌پور در فصل گذشته ۱۰ گل با پیراهن استقلال خوزستان به ثمر رساند و یکی از ارکان مهم این تیم برای بقا در لیگ برتر بود. 

اورنبورگ فصل گذشته در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته بود و در صورت قطعی شدن انتقال آقایی پور به این تیم، او با محمد محبی که هم اکنون در تیم روستوف روسیه توپ می‌زند، در لیگ برتر این کشور به رقابت می‌پردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین