کد خبر: ۹۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶

پیشنهاد نجومی شباب الاهلی به استقلال

اماراتی‌ها برای پیوستن مهدی قایدی به استقلال ارقام نجومی مطرح می‌کنند.
پیشنهاد نجومی شباب الاهلی به استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی از مدت‌ها قبل در فهرست استقلال برای لیگ بیست و چهارم قرار داشته و هواداران این تیم هم خیلی دوست دارند ستاره ملی‌پوش آبی‌ها دوباره به تیم آن‌ها بازگردد، ولی یک دردسر بسیار بزرگ مقابل استقلال قرار گرفته که شاید قضیه را به طور کامل منتفی کند. مهدی قایدی فصل قبل به عنوان بازیکن قرضی در اختیار اتحاد کلبا قرار گرفت، ولی حالا باشگاه شباب الاهلی به عنوان تیمی که در تابستان سال ۱۴۰۰ با این بازیکن قرارداد ۵ ساله منعقد کرد، طرف اصلی مذاکره محسوب می‌شود، چون اتحاد کلبا هنوز پیشنهاد جدیدی برای در اختیار گرفتن قایدی ارائه نکرده و حتی بحث‌هایی هم مطرح است که قرض دادن یک بازیکن محدودیت دارد و او نمی‌تواند تمام دوران قراردادش با باشگاه الاهلی را به عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های دیگر سپری کند (مهدی در لیگ بیست و دوم از باشگاه شباب الاهلی قرض گرفته شد و یک فصل را هم در استقلال توپ زد).

در همین خصوص خبردار شدیم شباب الاهلی امارات بابت فروش مهدی قایدی و صدور قطعی رضایتنامه او حاضر به مذاکره است، اما رقمی را مطرح کرده که قطعاً استقلال نمی‌تواند آن را بپردازد. طبق خبر‌هایی که به خبرورزشی رسیده، طرف اماراتی مدعی شده است اگر استقلال مهدی قایدی را می‌خواهد باید ۵ میلیون دلار که با قیمت این روز‌های ارز می‌شود چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان، بپردازد و این بازیکن را به صورت رسمی و قطعی در اختیار بگیرد!

مبلغی که پرداخت آن نه تنها برای استقلال بلکه تقریباً برای هیچ کدام از باشگاه‌های لیگ برتری ممکن نیست، چون علاوه بر رقم مورد نظر قطعاً باید پول قابل ملاحظه‌ای هم به خود مهدی پرداخت شود و اگر چنین مبلغی حتی جور هم بشود، عملاً موجب برهم خوردن قاعده سقف بودجه خواهد شد و استقلال باید در صورت اصرار به جذب مهدی، راهکار دیگری را مد نظر قرار بدهد. نکته حائز اهمیت اینجاست که فدراسیون فوتبال تابستان پارسال قانونی را تصویب کرد که به موجب آن ازیکنان ایرانی دیگر نباید به صورت قرضی از تیم‌های خارجی به لیگ برتر خودمان بازگردند و حضورشان باید قطعی باشد. اگر این قانون برای لیگ بیست و چهارم هم اجرا شود آنگاه استقلالی‌ها باید فکر استفاده از باشو به صورت قرضی را از سر خود بیرون کرده و او را قطعی به خدمت بگیرند یا به طور کلی قید ملی پوش تکنیکی کشورمان را بزنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین