کد خبر: ۹۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

آقای گل لیگ برتر در یک‌قدمی لژیونر شدن

بعد از ۳ فصل حضور در سپاهان، شهریار مغانلو در آستانه دوباره لژیونر شدن است.
آقای گل لیگ برتر در یک‌قدمی لژیونر شدن
آفتاب‌‌نیوز :

نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی ایران از امروز (پنج‌شنبه) هفتم تیرماه رسماً فعالیت خود را آغاز کرد؛ هر چند که در روز‌های اخیر، تیم‌های مختلف در تکاپوی آن بودند تا فهرست‌شان را تقویت کنند و یا بتوانند با ستاره‌های کلیدی خود برای ادامه همکاری به توافق برسند. در حالی‌که در روز‌های گذشته، مرتضی پورعلی‌گنجی و وحید امیری قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کرده‌اند و آرمین سهرابیان در استقلال ماندنی شده، شرایط تیم سپاهان کاملاً متفاوت از دو مدعی دیگر فوتبال ایران است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، سپاهانی‌ها بعد از قهرمانی در جام حذفی، با خبر خداحافظی رامین رضاییان مواجه شدند و بعد از آن در روز‌های اخیر بحث جدایی ژوزه مورایس مطرح است و به نظر می‌رسد که دوران حضور این سرمربی پرتغالی روی نیمکت طلایی‌پوشان به روز‌های پایانی‌اش نزدیک می‌شود. همزمان با جداییی احتمالی رضاییان و مورایس، شهریار مغانلو هم ساز جدایی کوک کرده بود و در حالی‌که قرارداد این مهاجم باتجربه پیش از پایان فصل جاری تمدید شده بود، حالا مغانلو با استفاده از بندی در قراردادش در یک‌قدمی امضای قرارداد با اتحاد کلبا قرار دارد!

بند فسخ ۴۰۰ هزار دلاری که شهریار را به امارات می‌فرستد!

مغانلو که در ۳ فصل اخیر، روز‌های پرفرازونشیب، اما موفقی را در سپاهان پشت سر گذاشت و در ۲ فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد ۲ بار پیاپی عنوان آقای گلی را به‌دست آورد، در حالی به دنبال فعال‌کردن بند جدایی‌اش از سپاهان است که در قرارداد او این بند برای پذیرش پیشنهادات خارجی گنجانده شده است. ستاره خط حمله سپاهان در صورت پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌تواند از سپاهان جدا شود و همین مسئله باعث شده تا او با فعال‌کردن این بند، در سودای آن باشد در قامت لژیونر بار دیگر فوتبال خود را ادامه بدهد و برخلاف نوبت قبلی که او در فوتبال باشگاهی پرتغال کارش را پیش برد، این‌بار مغانلو به دنبال پیوستن به جمع ایرانی‌های شاغل لیگ برتر امارات است.

پیوستن به اتحاد کلبا بعد از جدایی فرهاد!

فرهاد مجیدی فصل گذشته به دنبال آن بود تا شهریار مغانلو را برای تقویت خط حمله اتحاد کلبا به خدمت بگیرد، اما مغانلو تصمیم گرفت تا به کارش در سپاهان ادامه بدهد. حالا در حالی‌که مجیدی سکان‌دار اتحاد کلبا نیست و آینده مهدی قایدی هم در این تیم در هاله‌ای از ابهام است، مدیران باشگاه اماراتی به سراغ جذب شهریار مغانلو رفته‌اند و درصدد آن هستند تا بتوانند این مهاجم باتجربه و بلندقامت را به خدمت بگیرند و توافقات اولیه برای انتقال مغانلو به اتحاد کلبا نهایی شده است.

شهریار امیدوار به تمدید روز‌های خوب

مسئولان باشگاه اماراتی مشکلی با پرداخت رضایت‌نامه ۴۰۰ هزار دلاری مغانلو ندارند تا این مهاجم ۲۹ ساله در یک‌قدمی پیوستن به جمع زردومشکی‌پوشان اماراتی قرار گیرد. مغانلو در ۳ فصل اخیر حضورش در سپاهان، در ۱۰۰ بازی برای طلایی‌پوشان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و موفق شد ۴۶ گل به‌ثمر برساند و حالا این مهاجم باتجربه که مقطعی کوتاه در تیم سانتاکلارا پرتغال عضویت داشته، به دنبال آن است تا بعد از ۲ دوره آقای گلی در فوتبال ایران، در فوتبال باشگاهی امارات بدرخشد. گفته می‌شود توافقات میان مغانلو و مسئولان باشگاه اتحاد کلبا نهایی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، طی روز‌های آتی رسماً انتقال این مهاجم باتجربه به تیم اماراتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین