کد خبر: ۹۱۷۱۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
پس از شرکت در انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری

رهبر انقلاب: دوام، قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است

حضرت آیت الله خامنه‌ای بیان کردند: دوام و قوام جمهوری اسلامی و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف بر حضور مردم است.
رهبر انقلاب: دوام، قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است
آفتاب‌‌نیوز :

 حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز پس از شرکت در انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری، بیان کردند: برای ملت عزیزمان از خداوند متعال بهترین روز‌ها و سال‌ها و بالاترین برکاتش را مسئلت می‌کنم.

ایشان با بیان اینکه روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است، افزودند: به خصوص آن وقتی که انتخابات برای گزینش رئیس جمهور است که چند سال آینده کشور با این انتخاب مردم تعیین می‌شود.

ایشان مطرح کردند: لیکن این یک موضوع به نظر بنده مهم در کنار این است و آن حضور پرشور مردم و افزایش و کثرت رای دهندگان است.

رهبر انقلاب تاکید کردند: این برای جمهوری اسلامی یک نیاز قطعی است؛ جمهوری اسلامی اسمش، یعنی کلمه جمهوری حاکی از این است که در ذات این نظام حضور مردم لحاظ شده.

حضرت آیت الله خامنه‌ای عنوان کردند: بنابراین دوام و قوام جمهوری اسلامی و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف بر حضور مردم است؛ برای همین است که ما توصیه می‌کنیم مردم عزیزمان مسئله رای دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و شرکت کنند؛ بنده وجهی برای تردید پیدا نمی‌کنم این یک کار آسانی است که نتایج مهمی دارد.

ایشان خاطرنشان کردند‌: چرا انسان باید برای انجام یک کاری که خرج ندارد، زحمتی ندارد، مایه‌ای ندارد و وقت‌گیری ندارد، ولی فواید زیادی دارد تردید کند، تردید نکند؛ به خصوص با توجه به همین نکته‌ای که بنده اشاره کردم و آن اینکه جمهوری اسلامی قوامش با حضور مردم است و برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی حضور مردم یک امر لازم و واجبی است.

ایشان در پایان بیان کردند: امیدوارم انشالله خداوند متعال برای این کشور مقدر کند بهترین و مفیدترین گزینش را و سال‌های آینده انشالله سال‌های خوب و مطلوبی باشد و مردم از گزینش خود راضی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین