کد خبر: ۹۱۷۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد

انتخابات ریاست جمهوری در ۵۸۶۴۰ شعبه داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج کشور

وزیر کشور گفت: فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۵۸۶۴۰ شعبه داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج کشور را آغاز می‌کنیم.
انتخابات ریاست جمهوری در ۵۸۶۴۰ شعبه داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج کشور
آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز (جمعه، ۸ تیرماه) پس از صدور فرمان آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۵۸۶۴۰ شعبه داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج کشور را آغاز می‌کنیم. 

به گفته وی، این دوره از انتخابات با توجه به اینکه صرفاً ۴۰ روز فرصت بود در این مدت مقدمات کار فراهم شد و ما امروز انتخابات را آغاز می‌کنیم. 

وزیر کشور عنوان کرد: در حالی که این کار طور عادی حداقل یک سال زمان نیاز دارد که نشان دهنده استحکام در امور در جمهوری اسلامی ایران و اصرار در انجام کار‌ها در وقت خود به ویژه در موضوع انتخابات است که مظهر مردم سالاری دینی ما است.

وی افزود: از همین جا دعوت می‌کنیم از همه ملت عزیز ایران که در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر باشند و به نامزد‌های انتخابات مد نظر خود رای بدهند.

وزیر کشور تاکید کرد: به ملت عزیز ایران اطمینان می‌دهیم که انتخابات در کمال امنیت و سلامت برگزار خواهد شد و هم اکنون حدود ۴۶۸۹۴ نفر از افرادی که از سوی داوطلبان به عنوان نمایندگان آن‌ها در صندوق حضور دارند، کارت برای آن‌ها صادر شده است.

وی ادامه داد: این امر حکایت از آن دارد که ناظران مختلف علاوه بر هیئت‌های اجرایی و نمایندگان فرمانداری‌ها و شورای نگهبان و بازرسان بر سر صندوق‌ها حضور دارند و همه امور کاملاً تحت نظارت قرار دارد تا یک انتخابات در تراز جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین