کد خبر: ۹۱۷۱۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸

نوبخت رای داد

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با حضور در حسینه جماران رای خود را به صندوق انداخت.
نوبخت رای داد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت سابق در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کرد.

نوبخت بعد از انداختن رای خود در صندوق سیار مستقر در حسینه جماران در جمع خبرنگاران گفت: سه سال از انتخابات ۱۴۰۰ می‌گذرد، باوجود دستاورد‌های حاصل شده، شرایط کشور بسیار سخت‌تر و حساس‌تر شده لذا انتخاب دقیق مردم را بیشتر طلب می‌کند.

وی با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه و مرکز آمار و بانک مرکزی گفت: شاخص‌های نشان می‌دهد کار زیادی برای رییس جمهوری آینده باقی مانده که نمونه این شاخص‌ها، افزایش پایه پولی و نقدینگی و بدهی دولت به بانک مرکزی است.

نوبخت با اشاره به تورم ۴۰ درصدی کشور گفت: انتظار می‌رود رییس جمهور منتخب با رای قاطع انتخاب شود تا بتواند معضلات داخلی را حل کند و در عرصه خارجی نیز اقداماتی انجام دهد؛ البته هیچ کسی نمی‌تواند منتظر لطف خارجی‌ها باشد، اما باید شر آن‌ها را دفع کرد لذا لازم است قدرت دیپلماسی فاخر و قوی باشد که از مولفه‌های آن حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم پای صندوق‌های رای آمده و انتخاب دقیقی داشته تا شاهد سربلندی ایران و رفع مشکلات مردم باشیم.

نوبخت در پایان برای رییس جمهوری آینده و مردم ایران آرزوی موفقیت کرد.

در پی سقوط بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در روز ۳۰ اردیبهشت و به شهادت رسیدن رئیس جمهور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز جمعه ۸ تیر در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در داخل و ۳۴۴ شعبه در خارج برگزار می‌شوند. ۶۱ میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رای دادن در داخل و خارج کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین