کد خبر: ۹۱۷۱۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
دلخوری‌ها و نارضایتی‌ها وجود دارد، اما قهر با صندوق راه حل نیست

ظریف: قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست + فیلم

محمدجواد ظریف در حسینیه جماران پس از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: اگر حضور مردم گسترده باشد، مشخص می‌شود اقلیت و اکثریت چه کسانی هستند. حضور در انتخابات یک حق برای مردم است. امروز روز حیاتی برای عزت ایران است، برای اینکه کسی جرأت نکند مردم ایران را تحقیر و تحریم کند. به انتخاب هر کسی احترام می‌گذارم، دلخوری‌ها و نارضایتی‌ها وجود دارد، اما قهر با صندوق راه حل نیست.
ظریف: قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست + فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف روز جمعه -هشتم تیرماه- با حضور در شعبه اخذ رای در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

ظریف پس از رای دادن در خبرنگاران مستقر در این شعبه گفت: امروز یک روز حیاتی برای سربلندی و عزت ایران است. برای اینکه مردم ایران تحقیر نشوند، برای اینکه هیچ کس جرات نکند مردم ایران تهدید و تحریم کند.

وزیر امور خارجه پیشین حضور در انتخابات را یک حق برای مردم دانست و اظهار امیدواری کرد: همه مردم با حضور گسترده در پای صندوق رای، این حق را پاس بدارند و با حضورشان آینده بهتری را برای کشور رقم بزند. یقین دارم که مردم امروز ما را رو سفید خواهند کرد.

ظریف با تاکید بر اینکه قهر کردن با صندوق رای راه حل رفع مشکلات نیست؛ گفت: ممکن است مردم نارضایتی داشته باشند و به حق باشد، اما این مختص ایران نیست، اکنون فرصت برای رای دادن است و همه از این فرصت استفاده کنند تا در کمال آرامش و متانت با تمام حقوق شهروندی آینده خوبی را در پیش داشته باشیم.

وی همچنین در توئیتی نوشت: تغییر فقط با رأی شما امکان‌پذیر است. تنها نتیجه رأی ندادن، پیروزی اقلیت و ادامه و تشدید وضعیتی است که از آن ناراضی هستیم. وعده ما پای صندوق قبل از ساعت ۶ بعدازظهر؛ شاید بعد از ساعت ۱۸ دیر باشد؛ فردا حتما دیر است.

بکوشید و خوبی به کار آورید
چو دیدند سرما، بهار آورید

ظریف:انتخابات روز حیاتی برای عزت ایران است/قهر کردن با صندوق رای راه‌حل نیست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین