کد خبر: ۹۱۷۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

دموکرات‌ها دنبال جایگزینی برای جو بایدن؟!

دموکرات‌ها از عملکرد متزلزل «جو بایدن» در مناظره با دونالد ترامپ بسیار وحشت‌زده‌اند؛ برخی نیز از احتمال معرفی‌کردن یک نامزد دیگر به‌جای بایدن صحبت می‌کنند!
دموکرات‌ها دنبال جایگزینی برای جو بایدن؟!
آفتاب‌‌نیوز :

سه استراتژیست نزدیک به سه نامزد احتمالی ریاست جمهوری دموکرات به «پولیتیکو» گفتند که در طول مناظره با پیام‌های انتقادی و اعتراضی بمباران شده‌اند. یکی از مشاوران بایدن گفت که آن‌ها پیام‌هایی دریافت کرده‌اند که خواستار معرفی جایگزین جو بایدن هستند.

یکی دیگر از مشاوران هم اذعان داشت که «تا زمانی که بایدن کنار نرود، چیز زیادی ممکن نیست».

یکی از حامیان اصلی دموکرات‌ها و جو بایدن گفت: زمان آن رسیده است که رئیس‌جمهور به مبارزات انتخاباتی خود پایان دهد. وی عملکرد بایدن را «بدترین عملکرد تاریخ» توصیف کرد و گفت: بایدن آنقدر بد بود که هیچ‌کس به دروغ‌های ترامپ توجه نکرد.

با این حال یکی از دستیاران مبارزات انتخاباتی در پاسخ به این سوال که آیا بایدن از ادامه رقابت‌ها کناره‌گیری کند، گفت: «البته که نه». او یک ساعت بعد از مناظره گفت از ساعت ۱۱ شب به بعد، بیشترین کمک‌های مردمی از زمان راه‌اندازی کمپین دریافت شد.

«جن اومالی دیلون»، رئیس ستاد انتخاباتی بایدن نیز در بیانیه‌ای گفت: بایدن «چشم‌اندازی مثبت و پیروزمندانه برای آینده آمریکا ارائه داد» در حالی که ترامپ «پنجره‌ای تاریک و معکوس ارائه کرد و نشان داد اگر آمریکا به عقب برگردد، چه رخ خواهد داد».

«استفانی کاتر»، مشاور دموکرات‌ها هم گفت: «پرزیدنت بایدن نامزد دموکرات هاست و این تصمیم به دلیل یک مناظره تغییر نمی‌کند.» او گفت: «ما باید آرام باشیم و تمرکز خود را حفظ کنیم؛ زیرا دونالد ترامپ قطعا در مناظره هیچ رای‌دهنده‌ای را قانع نکرد تا به او رای بدهند».

اما بسیاری از دموکرات‌ها معتقدند مناظره، دلسردکننده بود. یکی از دموکرات‌های ایالتی گفت: «همه‌چیز عالی نیست. رئیس‌جمهور ما دچار نقص‌تکلم، سرماخوردگی است و ۸۱ سال دارد».

یکی از مشاوران ارشد دموکرات‌ها هم اظهار داشت: «هیچ‌کس انتظار نداشت بایدن مانند یک استاد دانشگاه صحبت کند، اما او واقعا بد ظاهر شد. بایدن در انتقال پیام بد بود، در ارائه محتوا بد بود، در ضربات متقابل بد بود، در پیام‌های غیرکلامی بد بود. هیچ نقطه روشنی در این مناظره برای او وجود نداشت. تنها نقطه روشن این است که این اتفاق در ژوئن رخ داد و نه اکتبر!»

منبع: نورنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین