کد خبر: ۹۱۷۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

مورایس جواب تلفن سپاهانی‌ها را نمی‌دهد

سرمربی سپاهان در روزهای اخیر جواب تماس‌های مدیران باشگاه سپاهان را نمی‌دهد. همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده و کم‌کم مدیران این باشگاه نیز به این نتیجه رسیدند که او بازگشتنی نیست.
مورایس جواب تلفن سپاهانی‌ها را نمی‌دهد
آفتاب‌‌نیوز :

کسب یک جام برای سپاهان پس از ۹ سال تا حدودی آرزو‌های زردپوشان دیار زاینده‌رود را برآورده کرد، اما باز هم به معنی پایان ماجراجویی‌های تیم سپاهان نیست. آن‌ها در لیگ برتر سوم شدند و این خواسته‌شان نبود. شاید به همین دلیل همچنان باید منتظر فصل شگفت‌انگیز دیگری از سپاهان باشیم؛ فصلی که باز هم با ادعای قهرمانی آغاز می‌شود و پایانی باز دارد. 

خیلی سخت است بدانیم آینده سرمربی پرتغالی و سپاهان چه خواهد شد. مورایس چند روز پس از پایان جام حذفی ایران را ترک کرد و به نظر می‌رسد بازگشتی در کار نیست. هرچند این مربی به شکل رسمی با سپاهان خداحافظی نکرده و استعفایش را به باشگاه نداده، اما مدیران این باشگاه بیش از هر کس دیگری می‌دانند بازگشتی در کار نیست.

پس از ترک ایران توسط مورایس، مدیر برنامه او اطلاع داد که این مربی دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد، اما مدیران باشگاه سپاهان خود بهتر در جریان این موضوع بودند. 

این‌طور به نظر می‌رسید که شاید همسر ایرانی مورایس بهانه‌ای برای حضور مجددش در سپاهان باشد، اما با وجود اینکه مدیران باشگاه سپاهان روی این موضوع حساب ویژه‌ای باز کرده بودند ممکن نشد و به نظر می‌رسد بازگشتی در کار نیست.

سپاهانی‌ها پس از پایان جام حذفی از این مربی خواستند تا به استراحتی چندروزه برود و پس از بازگشت درمورد ادامه همکاری و برنامه‌های این مربی گفتگو کنند. این‌طور که شنیدیم، اما سرمربی سپاهان در روز‌های اخیر جواب تماس‌های مدیران باشگاه سپاهان را نمی‌دهد. همین موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده و کم‌کم مدیران این باشگاه نیز به این نتیجه رسیدند که او بازگشتنی نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین