کد خبر: ۹۱۷۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۲

جوانفکر: رؤسای جمهور قبلی با بالگرد بالا آمدند، احمدی‌نژاد از پله‌ها

4 رئیس‌جمهور قبلی با مشکلات مردم آشنا نبودند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: علی‌اکبر جوانفکر گفت: «چند بار از زبان آقای احمدی نژاد این نکته را شنیده‌ام که "ای کاش می‌توانستم احمدی نژاد را هزار تقسیم کنم و هر قسمت یک احمدی نژاد برای خدمت به مردم می‌شد"».

علی‌اکبر جوانفکر در گفتگو با فارس، گفت: «چند بار از زبان آقای احمدی نژاد این نکته را شنیده‌ام که "ای کاش می‌توانستم احمدی‌نژاد را هزار تقسیم کنم و هر قسمت یک احمدی‌نژاد برای خدمت به مردم می‌شد". کسی که دارای چنین نگرشی به حکومت و مدیریت کشور است، به طور طبیعی و با تمام وجود خود می‌کوشد تا از فرصت‌های پیش روی خود برای خدمت به مردم، پیشرفت کشور و تحقق آرمانها و اهداف عالی این نظام الهی، بیشترین استفاده را داشته باشد».

جوانفکردر بخش دیگری از این مصاحبه افزود: «بخشی از "هوشمندی" ، یک امر ذاتی و بخش دیگر آن، اکتسابی است؛ در بخش اکتسابی شاید بتوان گفت کسی که در یک خانواده متدین به دنیا آمده و با لقمه حلال حاصل از زحمات سخت و طاقت‌فرسای پدر، رشد یافته است می‌تواند از ضریب هوشی خوبی برخوردار باشد و تجربه بشر نشان می‌دهد که فرزندان اینگونه خانواده‌ها به طور چشمگیری هوشمندتر از خانواده‌های مرفه و بی درد هستند».

وی با اشاره به آنچه آن را "هوشمندی احمدی‌نژاد در مدیریت کشور" نامید، افزود: «آقای احمدی نژاد از یک ویژگی بارز برخوردار است که او را از سایر روسای جمهور متمایز می‌کند و همین امر باعث درک، درایت و هوشمندی بیشتر وی می‌شود؛ وقتی به موقعیت روسای جمهور چهار دوره قبل نگاه می‌کنیم، مانند آن است که آنها با استفاده از بالگرد از روی زمین به بالای ساختمان نظام راه یافته باشند اما آقای احمدی نژاد در طول سالیان متمادی از طریق پله‌های این ساختمان مرتفع بالا آمده و در هر طبقه با ساکنان آن و مشکلاتشان و نقاط ضعف و قوت ساختمان به لحاظ فنی، آشنا شده و پس از 26 سال خود را به پشت بام ساختمان نظام رسانده است. بنابراین ما برای اولین بار رئیس جمهوری را داریم که ساختارهای درونی نظام و مشکلات و ضعف‌ها و قوت‌ها و نیازها و خواسته‌های واقعی مردم را به خوبی می‌شناسد و این امر یکی از بارزترین امتیازات آقای احمدی نژاد در جایگاه ریاست جمهوری محسوب می‌شود که به نوبه خود سطح درک و هوشمندی او را افزایش می‌دهد».

گفتنی است که شهید رجایی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، 4 شخصیتی هستند که پیش از محمود احمدی‌نژاد، ریاست جمهوری اسلامی ایران را عهده‌دار بودند.

جوانفکر البته توضیحی درباره این مسأله که با این تعریف، آیا به باور او حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در زمان تصدی مقام ریاست‌جمهوری، "ساختارهای درونی نظام و مشکلات و ضعف‌ها و قوت‌ها و نیازها و خواسته‌های واقعی مردم را به خوبی" نمی‌شناخت، توضیحی در این گفتگو ارائه نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۷
0
0
می‌دانم نظرم را لحاظ نمی‌کنید ولی باید بگویم کسی از یک [...] این گونه تعریف و تمجید می‌کند، پس خودش باید چه باشد؟ الله اعلم!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۷
0
0
"ای کاش می‌توانستم احمدی نژاد را هزار تقسیم کنم" ... اي کاش!!! ....
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۷
0
0
متاسفانه [...] گفتن در دولت نهم مالیات ندارد و هر کسی بعد از وارد شدن در مسئولیتهای دولتی برای حفظ آن مجبور به ابراز همچین نظراتی است که متاسفانه خودش هم بعد از مدتی بیانات خودش را باور می کند !!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۷
0
0
اگر آرزوی آقای احمدی نژاد همین است امیدواریم هر چه زودتر به آرزویشان برسند انشا الله.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
0
0
آقای احمدی نژاد زیاد نگران نباشند بزودی به آرزویشان خواهند رسید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
0
0
متاسفانه ایشان کشور را هزار بار تقسیم کردند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین