کد خبر: ۹۱۷۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷

اخطار کادر فنی استقلال به ستاره ملی‌پوش

حضور غیر حرفه ای بازیکنان استقلال در بازی‌های دوستانه و خیریه باعث اخطار کادر فنی شد.
اخطار کادر فنی استقلال به ستاره ملی‌پوش
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از پایان لیگ بیست و سوم فوتبال در کشورمان، بازار بازی‌های دوستانه و خیریه داغ شده است که در آن حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر نیز به چشم می‌خورد.

در یکی از این بازی‌های خیریه که بین تیم‌های منتخب رامهرمز و منتخب خوزستان برگزار شد، صالح حردانی مدافع راست تیم استقلال حضور داشت. پس از این بازی و اطلاع باشگاه استقلال از حرکت غیر حرفه‌ای این بازیکن، کادر فنی به حردانی اخطار داد در صورت تکرار این کار با محرومیت و جریمه مواجه خواهد شد. اخطار باشگاه استقلال باعث شد صالح حردانی در بازی بعدی بین تیم‌های منتخب خوزستان و منتخب امیدیه که قرار بر این بود برای تیم منتخب خوزستان بازی کند، شرکت نکند و از تکرار حرکت غیر حرفه‌ای که ممکن بود موجب مصدومیت این بازیکن شود، بپرهیزد.

از این قبیل رفتار‌های غیر حرفه‌ای نمونه‌های زیادی در هر سال اتفاق می‌افتد. بطور مثال، هر ساله مسابقاتی در شهر بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر در استان مازندران با حضور بازیکنان مازندرانی شاغل در لیگ برتر برگزار می‌شود که چهره‌هایی از تیم‌های پرهوادار لیگ برتری در این مسابقات دیده می‌شود. بطور نمونه گفته می‌شود ابوالفضل جلالی از دیگر بازیکنانی است که هر ساله در این مسابقات حضور دارد و با وجود تعهد به باشگاه استقلال ریسک مصدومیت و جریمه را به جان می‌خرد. مازندرانی‌های سایر تیم‌های لیگ برتری نیز اغلب در این تورنمنت به میدان می‌روند.

بعد از ماجرای حضور حردانی در بازی خیریه، کادر فنی استقلال به تمامی‌بازیکنان این تیم هشدار داد در فصل استراحت از حضور در هر گونه بازی یا تورنمنت فوتبال و فوتسال بپرهیزند و برای حفظ آمادگی بدنی خود به تمرینات انفرادی اکتفا کنند.

با توجه به حرفه‌ای بودن فوتبال و ادعای حرفه‌ای گری بازیکنان این رفتار‌های غیرمتعارف در فوتبال، هم برای باشگاه و هم برای بازیکن خطرناک به حساب می‌آید.

حضور در تورنمنت و بازی‌های غیر رسمی و خارج از تعهد، احتمال بروز مصدومیت برای بازیکن و ضرر مالی برای باشگاه خواهد داشت که آینده این بازیکنان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

با حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا و نیاز این تیم‌ها به تمام بازیکنان خود، این حساسیت به وجود می‌آید که در صورت احتمال مصدومیت، دست این باشگاه‌ها در آسیا از ستارگان خود خالی شود.

با این حساب نیاز است بازیکنان ما در راستای حرفه‌ای گری و پیشرفت، از تکرار این رفتار‌ها حذر کنند تا به آینده فوتبالی آن‌ها آسیب نرسد. باشگاه‌ها نیز در قبال بازیکنان خود مسئولیتی دارند که باید همیشه و در هر زمان بازیکنان تحت قرارداد خود را زیر نظر داشته باشند تا تخلفی از آن‌ها سر نزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین