کد خبر: ۹۱۷۶۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

روز‌های بد آقای خاص پرسپولیس؛ بدترین فصل یک بمب

سعید صادقی بعد از بدترین فصل فوتبالی‌اش شاید همچنان سرخپوش باقی بماند.
روز‌های بد آقای خاص پرسپولیس؛ بدترین فصل یک بمب
آفتاب‌‌نیوز :

زمان نقل و انتقالات که می‌شود و نام بمب مخصوص این فصل که به وسط می‌آید یکی از نام‌هایی که برای هواداران پرسپولیس به ذهن می‌آید آقای خاص تیمشان است. 

سعید صادقی بمب نقل وانتقالاتی دو فصل گذشته کل بازار را به هم ریخته بود و جذب او توسط قرمز‌های پایتخت در حد یک جام قهرمانی برایشان موفقیت محسوب می‌شد. ستاره‌ای که بعد از دومین فصل حضور گفته می‌شد در لیست مازاد اوسمار قرار داشت و حتی اگر در لیست مازاد هم نبود، نیمکت‌نشینی بود برای روز‌های مبادا.

 این سرنوشت بازیکنی بود که به عنوان بمب به پرسپولیس آمد و این فصل در حد ترقه هم عمل نکرد. یک گل و تمام. این تمام کارنامه سعید صادقی است که پیش‌بینی می‌شد اولین جداشده قرمز‌ها باشد.

 آخرین اخبار حاکی از این است که او شاید به خاطر مدیربرنامه‌های مشترکش با سرمربی تیم ماندنی شود، اما ماندن او این بار دیگر کسی را خوشحال نمی‌کند. سعید صادقی در پرسپولیس عملکرد قابل انتظار را نداشت، اما این فصل بدترین عملکرد تاریخ فوتبالی خودش را هم ثبت کرد. 

او در اولین فصل حضورش با ۶ گل و ۳ پاس گل تا حدودی توانست از خرید یحیی گل‌محمدی دفاع کند. از فصل قبل که فصل طلایی فوتبالی‎‌اش که بگذریم قبل از آن هم او در گل‌گهر ۵ گل زد و ۴ پاس گل داد. ۴ گل و ۴ پاس گل در شهرخودرو و یک گل و ۳ پاس گل هم با پیراهن همین تیم در یک فصل قبل‌تر. برای پیدا کردن عملکردی بدتر از آن چه امسال ثبت شد باید ۶ فصل عقب‌تر برویم و صادقی زمانی که پیراهن پیکان را برتن می‌کرد گل و پاس گلی نداشت و البته در آن زمان بیشتر یک بازیکن ذخیره بود که در فصل اول حضورش در این تیم کمتر از ۲۰۰ دقیقه بازی کرد. جالب است که او در لیگ آزادگان هم فصل‌هایی بهتر از یک گل زده را تجربه کرده است.

صادقی اگر در پرسپولیس بماند شاید این فرصت را پیدا کند تا همان بمبی باشد که حضورش ارزش یک جام را برای هواداران داشت و جایگاه از دست‌رفته‌اش را پیدا کند.

منبع: فوتبالی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین