کد خبر: ۹۱۷۶۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵

اسپالتی: خوب نبودیم و من مسئول این ناکامی‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد تیمش برابر سوئیس ابراز ناراحتی کرد و از کناره‌گیری‌اش از هدایت آتزوری گفت.
اسپالتی: خوب نبودیم و من مسئول این ناکامی‌ام
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال ایتالیا شب تلخی را تجربه کرد و از یورو ۲۰۲۴ خداحافظی زودهنگامی داشت. آتزوری در دور یک‌هشتم نهایی با دو گل برابر سوئیس شکست خورد تا مدافع عنوان قهرمانی خیلی زود از جام ملت‌های اروپا حذف شود.

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و گل زودهنگامی که در نیمه دوم دریافت کردیم باعث شد تا شرایط بسیار سخت شود. به نظرم از نظر فردی تفاوت زیادی بین دو تیم بود و حریف بهتر ظاهر شد.

او ادامه داد: من مسئول این ناکامی هستم. فکر می‌کردم می‌توانیم در این مدت کوتاه دستاورد خوبی داشته باشیم، اما اینگونه نشد و برای ساخت تیمی قدرتمند به زمان نیاز داریم. نمی‌توانم به انتقاد از بازیکنان بپردازم و مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم.

اسپالتی درباره کناره‌گیری از هدایت آتزوری گفت: با رئیس فدراسیون صحبت خواهم کرد. ما همواره رابطه خوبی با هم داشته ایم. باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سرمربی ایتالیا در پایان گفت: این یک واقعیت است که ما نتوانستیم در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. بازیکنان شادابی لازم را نداشتند و حتی نمی‌توانستیم دو سه پاس به هم بدهیم. به نظرم خستگی روی بازیکنان تیم ما تاثیر داشت و این به‌وضوح در پای آن‌ها محسوس بود. برای پیروزشدن باید توازن و انضباط و البته انگیزه لازم را داشت که ما متاسفانه نداشتیم. تیم حریف انگیزه بیشتری نسبت به ما داشت و از سرعت و نظم بیشتری هم برخوردار بود. تغییراتی‌که ما در ترکیب داشتیم جواب نداد و به نظرم این تیم نیاز به تغییر دارد. با این نمایش زیاد نمی‌توان صحبت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین