کد خبر: ۹۱۷۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

ماجرای جالب مجری شدن گیتی خامنه مجری محبوب دهه شصت

گیتی خامنه مجری با سابقه کشورمان گفت: به کار اجرا علاقه‌مند نبودم و دست سرنوشت من را به سمت اجرا سوق داد.
ماجرای جالب مجری شدن گیتی خامنه مجری محبوب دهه شصت
آفتاب‌‌نیوز :

گیتی خامنه مجری با سابقه کودک و نوجوان درباره اولین تجربه اجرای خود گفت: من به این خاطر که به این کار علاقه‌مند نبودم، دست سرنوشت من را به این سمت سوق داد و ما را از مدرسه انتخاب کردند، دلشوره، شوق و ناامیدی که گاهی بچه‌ها در مجرینو تجربه می‌کنند را به هیچ عنوان تجربه نکردم.

وی ادامه داد: در ان زمان تست اجرا برایم یک تست یک بازی خوشایند، یک تفریح بود. روزی که ما را سوار ماشین کردند و به اینجا آوردند، ماشین‌هایی به شکل آهو بود، برایمان شیرینی خریدند، شیرینی خوردیم حالمان بد شد و اوقات مفرحی داشتیم. آن روز به ساختمان پخش قدیم رفتیم و آن روز ۱۰۰ نفر تست اجرا دادند و من هم یکی از آن‌ها بودم و به عنوان یک تجربه شیرین متفاوت به آن نگاه کردم و وقتی که از تست برگشتم متوقع نبودم که اتفاقی رخ دهد.

این مجری با سابقه افزود: زمانی که من را دعوت کردند تا اولین پخش برنامه زنده ام را انجام دهم، در کلاس اسلحه‌شناسی بودم که ناظم به من گفت: آماده شو، من گفتم: کلاس دارم، اما ایشان به من گفتند که انتخاب شده‌ام ... به همان میزان معقوله برایم یک بازی و یک تجربه شیرین بود، نه یک تجربه ممتد.

گیتی خامنه بیان کرد: وقتی پخش رفتم به همه گفتم تجربه شیرینی بود و برایم خاطره شد. آنجا به من گفتند خانم شیفت دارید، من گفتم شیفت چیست؟ به من گفتند روز‌های فرد باید اینجا بیایید و مقابل دوربین بنشینید. به همین سادگی. به همین دلیل هم هست که احساس می‌کنم هرگاه بچه‌های مجرینو برای تست به اینجا می‌آیند، لحظات سختی را می‌گذرانند و تلاش می‌کنم خودم را در جایگاه آن‌ها قرار دهم و حس همزاد پنداری کنم که این کار را دشوارتر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین