کد خبر: ۹۱۷۹۳۳
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

منصور رشیدی: حسینی باید درباره این شایعات شفاف سازی کند

مربی اسبق دروازه بانان استقلال گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها درباره جدایی حسینی برای چیست و از کجا نشأت می‌گیرد! ما دو دروازه‌بان خوب داریم و نیازی به دروازه‌بان خارجی نداریم.
منصور رشیدی: حسینی باید درباره این شایعات شفاف سازی کند
آفتاب‌‌نیوز :

منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره وضعیت این روز‌های باشگاه و تیم استقلال همچنین شرایط دروازه‌بانی و صحبت از حضور گلر خارجی برای این تیم در جمع نفرات نکونام اظهاراتی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

خبر دارید که گفته شده قرار است دروازه‌بان خارجی به استقلال بیاید؟

نمی‌دانم این حرف‌ها برای چیست و از کجا نشأت می‌گیرد ما دروازه‌بان خوب داریم و نیازی به دروازه‌بان خارجی نداریم البته خوب است که یک دروازه‌بان دیگر خوب کنار بچه‌های تیم استقلال باشد، اما اینکه برویم و با این دلار به این قیمت و گرانی کلی هزینه کنیم تا یک دروازه‌بان خارجی بیاوریم به نظرم کار اشتباهی است. ما همین الان در کشورمان دروازه‌بانان جوان و خیلی خوبی داریم که می‌توانند آینده‌ساز دروازه‌بانی در ایران باشند.

اما خیلی از تیم‌ها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند؟

بله گاهی اوقات در برخی پست‌ها بازیکنانی لازم است که ما در داخل کشور از آن‌ها کم داریم. مثلاً هافبک وسط یا فوروارد تمام کننده. اما ما دروازه‌بان کم نداریم. در همین فصل گذشته ۳ دروازه‌بان ذخیره تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و استقلال وقتی فرصت بازی در ترکیب اصلی را پیدا کردند، دیدیم که تا چه اندازه توانایی‌های خوبی داشتند و توانستند خودشان را ثابت کنند. همین‌ها باید میدان ببینند و در نهایت فردای دروازه‌بانی فوتبال ایران را بسازند. منظور من از هزینه کردن بیش از حد فقط پول و دلار برای پرداخت دستمزد دروازه‌بان خارجی نیست.

بیشتر در این باره می‌گویید که منظورتان چیست؟

شما اگر دروازه‌بان خارجی بیاورید علاوه بر اینکه باید به او با دلار پول بدهید باید برایش محل سکونت تهیه کنید، یک راننده بگیرید که هر روز او را به تمرین و مسابقات ببرد و بیاورد و در نهایت اگر زبان انگلیسی بلد نباشد باید یک مترجم هم برای او استخدام کنیم. همه این‌ها روی همدیگر هزینه زیادی را روی دست تیم و باشگاه می‌گذارد. تا جایی که شاید مجبور شویم به اندازه دو بازیکن هزینه کنیم تا یک بازیکن را در اختیار داشته باشیم.

اما اگر حسینی نتواند به کارش در تیم استقلال ادامه بدهد آن وقت با استقلال مجبور است چنین شرایطی را بپذیرد، چون نیازمند، پورحمیدی و دروازه‌بانان خوب دیگری مثل اخباری با تیم‌هایشان قرارداد دارند؟

اصلا چرا باید حسینی از استقلال برود! من اصلاً متوجه نمی‌شوم این پسر خوب چه کار کرده که نمی‌تواند دوباره برای تیمش بازی کند. متاسفانه اینقدر به این مسائل دامن می‌زنند تا یک حرف پوچ و یک شایعه در نهایت به یک واقعیت تبدیل شود. اصلاً نباید حرفی از جدایی حسینی از استقلال مطرح بشود. او دروازه‌بان استقلال است و من معتقدم تا زمانی که می‌تواند فوتبال را در سطح عالی بازی کند باید در این تیم بماند و برای خودش و استقلال افتخار بیافریند.

به هر حال گاهی برخی مسائل از درون فدراسیون فوتبال و یا مراجع بالاتر مطرح می‌شود؟

اگر قرار است سیدحسین حسینی در استقلال نماند، به نظرم خودش باید بیاید و صراحتا بگوید که چرا این اتفاق افتاد. یک زمانی او خودش می‌خواست از استقلال برود و دلایل خاص خودش به لحاظ مالی و یا مسائل این چنینی را داشت، اما الان که او با کمترین گل خورده فصل را تمام کرده و در سال‌های پایانی فوتبالش است دیگر نباید پذیرفت که بدون دلیل از استقلال جدا شود و هیچ حرفی هم نزند. او دروازه‌بان خوبی است و جزو فوتبالیست‌های با اخلاق به شمار می‌رود. امیدوارم که این حرف‌ها شایعه باشد و دوباره با شروع تمرینات، حسینی را در جمع بچه‌های تیم ببینیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین