کد خبر: ۹۱۷۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
تبلیغات

رویال پینت، شرکت خدمات ساختمانی معتبر در تهران و حومه

اگر برای انجام امور ساختمانی یا تعمیراتی به دنبال یک فرد مطمئن و کاربلد هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید،
رویال پینت، شرکت خدمات ساختمانی معتبر در تهران و حومه
آفتاب‌‌نیوز :

اکثر افراد هنگام بازسازی ساختمان یا انجام کار‌های تعمیراتی با چالش روبرو می‌شوند، زیرا یافتن یک نیروی مطمئن و کاربلد که بتواند امور ساختمانی و تعمیراتی را به طور اصولی انجام دهد، کمی دشوار و زمان‌بر است. مجموعه رویال پینت در راستای حل این نوع چالش‌ها، از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه انجام امور ساختمانی آغاز کرده است و هم اکنون بیش از ۲۰۰۰ پروژه ساختمانی موفق در کارنامه خود دارد. پس اگر برای انجام امور ساختمانی یا تعمیراتی به دنبال یک فرد مطمئن و کاربلد هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید، زیرا قصد داریم تا به معرفی مجموعه رویال پینت بپردازیم:

محدوده انجام خدمات رویال پینت

شرکت خدمات ساختمانی رویال پینت در شهر بزرگ تهران واقع شده است و کلیه شهروندان تهرانی که ساکن مناطق مختلف پایتخت مثل شمال، جنوب، شرق، غرب تهران هستند، می‌توانند از خدمات این شرکت بهره ببرند. همچنین لازم به ذکر است که ساکنین مناطق اطراف تهران مانند کرج نیز می‌توانند برای انجام امور ساختمانی و تعمیراتی از تیم حرفه‌ای شرکت رویال پینت کمک بگیرند.

معرفی خدمات رویال پینت

هدف اصلی مجموعه رویال پینت این است که افراد در کمترین زمان ممکن به یک فرد متخصص در امور ساختمان و تجهیزات ساختمانی دسترسی داشته باشند، به همین دلیل خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در رویال پینت

نقاشی ساختمان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که هنگام بازسازی ساختمان انجام می‌شود، زیرا رنگ سقف و دیوار‌ها تاثیر زیادی بر روی زیبایی و جذابیت ساختمان دارد. در شرکت رویال پینت نقاشی انواع ساختمان با بهترین متریال و به صورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود.

نصب کاغذ دیواری

نصب کاغذ دیواری به شکل کاملا تخصصی و اصولی از دیگر خدمات شرکت رویال پینت به شمار می‌رود. برای بهره‌مندی از این خدمات فقط کافی است که با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و درخواست نصب کاغذ دیواری را به آن‌ها اعلام کنید و برای تعیین نوع کاغذ دیواری، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تعمیر و سرویس پکیج

معمولا هر نوع مشکلی که در سیستم پکیج وجود داشته باشد، باعث اختلال در عملکرد آن می‌شود. پس تعمیر و سرویس پکیج یکی از کار‌های مهمی است که در ابتدای فصل پاییز باید انجام شود. از آنجایی که مهارت سرویس‌کار با تعمیرکار پکیج اهمیت زیادی دارد، شرکت رویال پینت، ماهرترین تکنسین‌ها را برای تعمیر و سرویس پکیج به محل مورد‌نظر اعزام می‌کند.

سرویس و تعمیر کولر گازی

کولر گازی، سیستم سرمایشی ساختمان به شمار می‌رود و در صورتی که مشکل فنی داشته باشد، به خوبی سرد نمی‌کند. پس لازم است که به صورت سالانه سرویس شود و چنانچه دارای ایراد فنی است، مشکل آن برطرف گردد. به همین منظور، یکی از خدمات ساختمانی که در این شرکت ارائه می‌گردد، سرویس و تعمیر کولر گازی است.

تعمیر و سرویس کولر آبی

کولر آبی از دیگر سیستم‌های سرمایشی خانه است که به منظور عملکرد بهتر آن، باید هر سال سرویس و بررسی گردد یا چنانچه مشکل فنی دارد، ایراد آن در اسرع وقت حل شود. در نتیجه تعمیر و سرویس کولر آبی یکی از خدماتی بوده که رویال پینت به شکل اصولی و تخصصی ارائه می‌دهد.

تعمیر و سرویس رادیاتور و شوفاژ

تعمیر رادیاتور و شوفاژ یکی دیگر از خدمات ساختمانی است که توسط این مجموعه ارائه می‌شود. چون رادیاتور و شوفاژ وظیفه گرم کردن ساختمان را به عهده دارند و جزو سیستم‌های مهم ساختمان به شمار می‌روند. در نتیجه به سرویس در بازه‌های زمانی مشخص نیاز دارند و در صورت داشتن مشکل فنی باید تعمیر شوند.

اجرای کنیتکس

اجرای کنیتکس در رویال پینت

کنیتکس یک نوع رنگ ساختمانی است که برای پوشش دادن نما و دیوار‌های ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که این نوع رنگ جزو رنگ‌های ساختمانی پرطرفدار به شمار می‌رود؛ اجرای کنیتکس یکی از خدماتی است که شرکت رویال پینت ارائه می‌دهد. این مجموعه برای اجرای کنیتکس از بهترین رنگ‌ها و جدیدترین ابزار آلات استفاده می‌کند.

خدمات نصب لوستر

در شرکت رویال پینت کلیه خدمات مربوط به لوستر مثل نصب لوستر و چراغ، مشاوره در انتخاب لوستر، تعمیر و نگهداری لوستر، تنظیم کردن لوستر، تست و بررسی لوستر توسط افراد کاربلد انجام می‌شود.

خدمات لوله بازکنی

گرفتگی لوله‌های ساختمان به دلیل تجمع رسوب یا گیر کردن اجسام از دیگر معضلاتی که است افراد با آن مواجه می‌شوند. در همین راستا، خدماتی مثل تشخیص ترکیدگی لوله، برطرف کردن گرفتگی لوله‌ها، خارج کردن اشیا از داخل چاه‌ها، رسوب‌گیری لوله‌ها و… از دیگر خدماتی بوده که در رویال پینت انجام می‌شود.

نصب شیرآلات

شیرآلات ساختمان از دیگر قسمت‌های مهم ساختمان هستند که در صورت وجود ایراد در آن‌ها، مشکلات جبران‌ناپذیری برای ساختمان رخ می‌دهد. مثلا اگر شیرآلات به درستی نصب نشوند یا دارای مشکل باشند، آب از آن‌ها چکه می‌کند و باعث نم‌زدگی و خراب شدن سقف‌ها و دیوار‌ها می‌شود. در نتیجه نصب و تعمیر شیرآلات ساختمانی، نوع دیگری از خدمات بوده که در رویال پینت ارائه می‌گردد.

پتینه کاری

پتینه کاری یک هنر یا بهتر است بگوییم یک سبک برای نقاشی دیوار‌ها بوده و روش انجام آن به این صورت است که با رنگ و ابزارآلات مختلف، روی سطوح طرح‌های مختلفی را ایجاد می‌کنند. هنر پتینه به دلیل ایجاد طرح‌های خاص روی دیوار، زیبایی و جذابیت ظاهری دیوار‌های یک ساختمان را دو‌چندان می‌کند. در نتیجه، شرکت رویال پینت این سبک نقاشی را نیز جزو خدمات خود قرار داده است.

رنگ چوب

رنگ کردن سطوح و لوازم چوبی ساختمان از جمله خدماتی است که در شرکت رویال پینت انجام می‌شود. تیم اجرایی این شرکت با بهره‌گیری از مهارت خود و به کار بردن بهترین تجهیزات و متریال، لوازم چوبی ساختمان مانند نرده‌ها، درب‌ها، دکور‌ها و… را رنگ می‌کنند تا جذابیت ظاهری آن‌ها دو چندان شود.

معرفی گارانتی رویال پینت

هدف اصلی شرکت رویال پینت، رضایت کارفرمایان از خدمات دریافتی است. در همین راستا هنگام عقد قرارداد، یک ضمانت‌نامه کتبی و رسمی برای انجام هر یک از خدمات به کارفرمایان اعطا می‌شود. به عنوان مثال، نقاشی ساختمان تا ۶ سال ضمانت دارد یعنی اگر به دلیل سهل‌انگاری تیم اجرایی، برای رنگ سقف یا دیوار‌ها مشکلی رخ دهد، شرکت بدون دریافت هزینه آن را مجدد رنگ آمیزی می‌کند و مشکل پیش آمده را برطرف می‌نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین