کد خبر: ۹۱۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۵

تلاش مجلس، دولت و شورای شهر برای پیروزی جلیلی!

نشست جمعی از نمایندگان مجلس، مقامات دولت و شورای شهر با جلیلی برگزار شد.
تلاش مجلس، دولت و شورای شهر برای پیروزی جلیلی!
آفتاب‌‌نیوز :

نشست سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ در مجتمع سرچشمه برگزار شد.

سیدمحمد حسینی معاون رییس جمهور در دولت سیزدهم و نمایندگان ادوار مجلس در گفتگو با خبرگزاری فارس درباره جزییات بیشتر این نشست گفت: در این نشست که در مجتمع سرچشمه و با حضور بسیاری از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس برگزار شد، مطالبی درباره مسایل مهم روز و انتخابات مورد بحث قرار گرفت.

حسینی اضافه کرد: در این نشست افرادی همچون حجت الاسلام پژمان‌فر، حجت‌الاسلام آقا تهرانی، حجت‌الاسلام ذالنور، آقایان مهدی چمران، حاجی دلیگانی، متفکر آزاد، حسین‌پور، همتی، یوسفی، رحمان دوست، حاجی بابایی و ... حضور داشتند. حدود ۱۰ نفر از حاضرین در این نشست مطالب خود را پیرامون مسائل مختلف در حضور آقای جلیلی مطرح کردند.

تلاش مجلس، دولت، و شورای شهر برای پیروزی جلیلی!

حسینی تصریح کرد: بنده هم در این جلسه مطالبی را در بحث دلایل حمایت از آقای دکتر جلیلی و انتظاراتی که از یک شخصیت جامع و انقلابی بعد از پیروزی در انتخابات وجود دارد و همچنین وظایف خطیری که آقای جلیلی در صورت پیروزی در انتخابات خواهند داشت، بیان کردم. سایر سخنرانان هم نکاتی درباره این مسایل مطرح کردند و همینطور از مردم و افراد و جریانات انقلابی و متدین درخواست داشتند که از آقای جلیلی حمایت کنند.

حسینی تصریح کرد: در پایان این جلسه که یک جلسه طولانی هم بود آقای دکتر جلیلی دیدگاه‌های خودش را نسبت به مسائل اقتصادی، سیاست خارجی و مسائل مختلف کشور و برنامه‌هایی که طی سالیان سال با مشورت صاحب نظران و نخبگان برای مدیریت کشور آماده کرده را بیان کردند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در ادامه آقای جلیلی به وظایفی که تا روز جمعه بر عهده ما است اشاره کرده و نکاتی را مطرح کردند.

حسینی یادآور شد: آقای جلیلی همچنین به مواردی که در صورت پیروزی در انتخابات باید باید بدون وقفه برای حل مسائل و مشکلات آغاز کنند هم اشاره کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: خواسته نمایندگان و حاضرین در جلسه این بود که مسیر آیت الله شهید رئیسی ادامه داشته باشد و اینطور نباشد که مانند ۸ ساله دولت یازدهم و دوازدهم وعده‌های زیادی داده شود و به آن‌ها عمل نشود.

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین گفته شد کسانی که طی ۸ سال مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کردند، امروز مجددا تلاش دارند با وعده‌هایی که می‌دهند مدیریت کشور را به دست گیرند و مجدداً به جای اینکه پاسخگو باشند مشکلاتی برای مردم و کشور ایجاد کنند. 

وی تصریح کرد: حاضرین در جلسه بیان کردند که این جریان حداقل ۳۲ سال از عمر انقلاب مدیریت کشور را بر عهده داشته اند و نماینده این جریان الان آقای پزشکیان است و الان به گونه‌ای سخن می‌گویند که انگار نقشی در مشکلات نداشته اند.

حسینی اظهار داشت: نمایندگان فعلی و ادوار حاضر در این جلسه از آقای جلیلی خواستند که به صراحت این مسایل مطرح شود و روشنگری شود تا دیگر نتوانند فضاسازی نادرستی در کشور انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین