کد خبر: ۹۱۸۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

چراغ سبز کابوس رونالدو به پرسپولیس/ از امروز به این پیشنهاد فکر می‌کنم

مدافع گرجستانی پرسپولیس بعد از باخت دیشب تیم ملی کشورش به اسپانیا، در مورد آخرین وضعیتش در پرسپولیس صحبت کرد.
چراغ سبز کابوس رونالدو به پرسپولیس/ از امروز به این پیشنهاد فکر می‌کنم
آفتاب‌‌نیوز :

عملکرد قابل توجه گرجستان و گولسیانی در یورو از آن اتفاقاتی است که مشخص نیست از شانس خوب پرسپولیس است یا از شانس بد این تیم! 

اگر گولسیانی قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرده بود قطعا هواداران پرسپولیس هم از عملکرد او در یورو حسابی لذت می‌بردند، اما قراردادی که نیست و بازیکنی که هر لحظه امکان جدایی‌اش وجود دارد لذت را از دیدن تماشای درخشش این بازیکن گرفته است. آخرین مصاحبه او هم این نگرانی‌ها را بیشتر کرده است. 

گولسیانی در آخرین مصاحبه‌اش گفته که در این مدت تمام فکر او معطوف او به تیم ملی کشورش و بازی‌های یورو بوده و در مورد شرایط باشگاهی‌اش فکر نکرده است. 

او صحبت‌هایش را با توضیح درباره شکست مقابل اسپانیا در مرحله حذفی یورو شروع کرده است: «بازی خیلی سختی بود. برای ما و فوتبال گرجستان فرصتی تاریخی بود. نیمه اول گل زدیم و خوب بازی کردیم، اما خب بازی دشواری بود. اسپانیا نه تنها از بهترین‌های اروپا که از بهترین‌های جهان است. البته که خوشحال نیستم چهار بر یک باختیم، اما باید در نظر بگیریم که اولین حضور گرجستان در این مسابقات بود. همین که توانستیم از گروهمان صعود کنیم اتفاق خوبی بود. البته که الان باختیم نمی‌توانم حس خوشحالی داشته باشم ما وقتی به عنوان دستاورد تیمی و حرفه‌ای نگاه می‌کنم خیلی برایم مهم است.»

مهم‌ترین بخش صحبت‌های این بازیکن برای هواداران پرسپولیس آخرین بخش صحبت‌های او است: «تا وقتی که در این تورنمنت بودم همه تمرکزم روی این بازی‌ها بود و نمی‌خواستم مذاکره‌ای با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته باشم. بعد از کمی استراحت در مورد آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. اخبار درباره سرمربی جدید پرسپولیس را شنیده‌ام. شخصا او را نمی‌شناسم، اما اسپانیایی است و شما امروز کیفیت فوتبال اسپانیا را دیدید و او هم حتما مربی با کیفیتی است.»

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین