کد خبر: ۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۵

توضیحات احمدی‌نژاد درباره خبر "زدن مخالفان به سقف"

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک هفته پس از انتشار خبری که در ان به نقل از احمدی‌نژاد، اعلام شده بود که وی تصمیم دارد پس از برگزاری مراسم تحلیف و شروع به کار دولت یقه‌ مخالفانش را بگیرد و سرشان را به سقف بچسباند، وی نسبت به این سخنان واکنش نشان داد و آن را کذب خواند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، روز یکشنبه، در گزارشی از سخنان احمدی‌نژاد در بازدید از «باشگاه خبرنگاران جوان»، به نقل از او نوشت: «‌من در گردهمایی اساتید بسیجی تاکید کردم که دولت با آغاز دور جدید فعالیت‌ها با قدرت های زورگو و مداخله گر در امور ایران برخورد و آنها را به سقف می‌زند».

وی تصریح کرد:‌ «اما برخی‌ها با جنگ روانی در داخل و به دروغ این گونه تبلیغ کردند که احمدی‌نژاد با آغاز دور جدید فعالیت‌ها مخالفان خود در کشور را به سقف می‌زند و عده‌ای نیز روی این خبر جعلی تحلیل‌های نادرست ارایه و مطرح کردند و حتی پس از اطلاع‌رسانی درباره اصل خبر نیز به دروغ‌پردازی خود ادامه دادند».

گفتنی است، هفته گذشته برخی رسانه‌ها در گزارشی غیر رسمی، از سخنرانی روز جمعه 9 مرداماه احمدی‌نژاد در جمع اساتید بسیجی در مشهد، نوشتند: «رئیس کابینه دهم در ادامه اطلاع خود را از عصبانیت کسانی که «آنها» خطاب می‌کرد به حضار رساند و با بیان اینکه «دوره جدیدی آغاز شده است» تأکید کرد: "بگذارید مراسم تحلیف برگزار شود، دولت کارش را شروع کند، یقه‌شان را می‌گیریم و سرشان را می‌چسبانیم به سقف"».

هرچند در این خبر مشخص نشده بود که مرجع ضمیر «آنها» چه کسی بوده است، اما رسانه‌های منتقد احمدی‌نژاد، از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا، به این بخش از سخنان او واکنش نشان دادند و این لحن او را نشانه تصمیم جدی وی برای حذف و سرکوب مخالفان دولت نهم قلمداد کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۸
0
0
بابا جدي نگيريد. قدش اصلا به سقف ميرسه!!؟
ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۹
0
0
اشکالی ندارد که آقای [...]سر مخالفان را به سقف بزند. البته به دو شرط؛ اول اینکه اگه قد و قواره اون به سقف برسه و دوم اینکه از خدا می خواهیم سقف بر سر خود [...] فرو بریزه
آمین
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۵/۲۳
0
0
من هرچی فکر کردم این بنده خدا چگونه چنین حرکتی را میخواهند انجام دهد عقلم به جایی نرسید. و مجبور شدم از ننه جونم بپرسم ایشان گفت : ننه جون قد طرف چقده گفتم فرضا" یک ونیم گفت خوب قد رفیقش که خیلی خبر سازه چی گفتم کدومشون ننه گفت همون که دخترا با چارقد جلوش با قران رقصیدن گفتم اهان رحیم [...] گفت اره ننه جون میره رو دوش اون بعد ای کارو میکنه .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین