کد خبر: ۹۱۸۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

۴۸ ساعت تا تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند

باز هم پنجره تابستانی و بار دیگر علیرضا بیرانوند که نقل و انتقالات فوتبال ایران را داغ کرد.
۴۸ ساعت تا تصمیم جنجالی علیرضا بیرانوند
آفتاب‌‌نیوز :

فصل گذشته نیز علیرضا بیرانوند با فسخ ناگهانی قراردادش ماجرایی چند روزه را شکل داد و در نهایت، اما به این نتیجه رسید که کارش را در جمع شاگردان یحیی گل محمدی ادامه دهد. اما اینبار ماجرا کاملا متفاوت است؛ او بار دیگر تصمیم گرفت قراردادش را به واسطه حواشی و اتفاقات زیادی که شکل گرفته بود فسخ کند و ماجرایی جدید را استارت بزند، اما اینبار به نظر می‌رسد ته این ماجرا منجر به عکس یادگاری دوباره او با رضا درویش و بازگشت به پرسپولیس نشود.

شماره یک تیم ملی که قطعا از حیث فنی فاصله زیادی با دیگر رقبای خود دارد، اکنون تراکتور را به عنوان مشتری جدی خود می‌بیند و در روز‌هایی که در تعطیلات پایان فصل به سر می‌برد، همه در انتظار بازگشت او و اقدام بعدی‌اش هستند. اقدامی که او نشان داده، هیچکس قادر به پیش‌بینی آن نیست!

طی ساعات اخیر، اما شایعات و اخبار زیادی حول بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس شکل گرفته؛ شایعاتی که از البته از جهاتی نیز صحت دارد و در این خصوص نیز بحث شده است، اما به نتیجه نرسیده است.

علیرضا بیرانوند آنطور که ادعا می‌کند بیش از اینکه به مسائل مالی فکر کند، از برخی رفتار‌ها و اقدامات علیه خودش شاکی است و این تصمیم را گرفته است. او البته این روز‌ها بیشتر از این موضوع ناراحت است که هیچکس از باشگاه بعد از فسخ قراردادش تماسی با وی نگرفته و حتی به عصبانیت بابت این اقدامش او را بازخواست نکرده!

یکی از نزدیکان علیرضا بیرانوند در این خصوص می‌گوید: مگر می‌شود شماره یک تیم ملی و بازیکنی که طی ۶ سال ۱۰ جام با این تیم آورده و نقشی نمی‌گوییم تاثیرگذار که حداقلی در این موفقیت‌ها داشته، بعد از دریافت پولش و اینکه فسخ کرده، با بی‌توجهی صرف باشگاه مواجه شود و هیچکس نه تماسی با او بگیرد و نه بازخواستی کند که مشکلت چه بود؟ تویی که پول گرفته بودی و حتی توافق کردی برای دریافت پول البسه فصل آتی و به نظر هیچ مشکلی وجود نداشت، چرا ناگهان چنین تصمیمی گرفتی؟ بله، علیرضا دوست دارد در پرسپولیس بماند. چرا اصلا باید برود؟ ۶ سال و ۱۰ قهرمانی و بازوبند کاپیتانی این تیم مگر ارزش کمی دارد؟ بروید، اما از دوستان بپرسید صادقانه بگویند مشکل چه بود!

وی ادامه داد: چرا فصل گذشته وقتی پیشنهاد چند برابری رقیب را رد کرد و با ۱۵ میلیارد در پرسپولیس ماند، کسی پشت او در نیامد؟ چرا وقتی به عنوان گلر اول تمامی تورنمنت‌های چند سال اخیر، رقیبان خود را با مبالغی بالاتر می‌دید، هیچکس نگفت دمت گرم! پس مشکل چیز دیگری بود که علیرضا این تصمیم اعتراضی را گرفت. فصل گذشته همین تصمیم باعث شد تا تیمی قدرتمند شکل دهند. دیدید امسال چه شد؟ چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارند وقتی رقبا خیلی راحت حتی با رضایتنامه‌های ۳۰ میلیاردی و درخواست ۵۰-۴۰ میلیاردی کنار می‌آیند، اما دوستان از راضی کردن بازیکنان عاجز هستند. علیرضا پیشنهاد مالی خود را به باشگاه داده و از آن زمان هیچکس بار دیگر حتی نگفت چه خبر است پسر و بیا بشین صحبت کنیم و به نتیجه برسیم. این نشان می‌دهند که آن‌ها او را نمی‌خواهند نه اینکه علیرضا نخواهد در پرسپولیس بماند. بروید ببینید در خود باشگاه چه کسانی از این اتفاق شاد شدند!

 با این حال اکنون گفته می‌شود علیرضا بیرانوند که در آنتالیا به سر می‌برد، چندی پیش مذاکراتی با یکی از تیم‌های سوپرلیگ ترکیه نیز داشته است که البته هنوز به توافق مالی در این خصوص نزدیک نشدند. اما پیشنهاد داخلی او با مبلغی حدود ۳ برابر بالاتر از پرسپولیس پابرجاست و در صورتی که در بازگشت به تهران سیگنالی از پرسپولیس دریافت نکند، مراحل عقد قرارداد و امضای آن را به صورت رسمی دنبال خواهد کرد تا بعد از تجربه بازی در نفت تهران و پرسپولیس، اکنون سومین مقصد لیگ برتری خود را نیز دنبال کند.

آیا تا زمان بازگشت به تهران، مدیران پرسپولیس بار دیگر با وی ارتباط خواهند گرفت و مسیر مذاکرات را دنبال خواهند کرد؟

منبع: فرتاک نیوز 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین