کد خبر: ۹۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

اینترمیامی بدون مسی و سوارز روی نوار برد

تیم فوتبال اینترمیامی در غیاب فوق‌ستاره‌های آرژانتینی و اروگوئه‌ای خود، در سه بازی آخرش در لیگ آمریکا به پیروزی رسیده تا جای خالی این بازیکنان احساس نشود!
اینترمیامی بدون مسی و سوارز روی نوار برد
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی رقابت‎‌های کوپا آمریکا به میزبانی آمریکا در حال برگزاری است که رقابت‎های لیگ فوتبال این کشور موسوم به MLS نیز پیگیری می‌شود.

عدم تعطیلی لیگ آمریکا با وجود حضور تیم ملی این کشور در مسابقات کوپا یکی از اتفاقات عجیب این مسابقات است. در این شرایط تیم فوتبال اینترمیامی این هفته‌ها در غیاب لیونل مسی و لوئیز سوارز که برای همراهی تیم‌های ملی آرژانتین و اروگوئه در مسابقات کوپا حضور دارند، به میدان می‌رود.

برخلاف فصل گذشته که اینترمیامی بدون حضور مسی می‌باخت، در سه بازی اخیر که بدون فوق‌ستاره آرژانتینی برگزار شده است، این تیم سه پیروزی متوالی با نتیجه مشابه ۲ بر یک برابر فیلادلفیا، کلمبوس و نشویل به دست آورده و با ۴۴ امتیاز در صدر جدول منطقه شرق قرار دارد.

جوردی آلبا، مدافع سابق بارسا و ستاره اسپانیایی اینترمیامی با توجه به عملکرد تحسین‌برانگیز این تیم در غیاب دو ستاره اصلی، گفت: خیلی دلتنگ آن‌ها هستیم، مسی و سوارز برای تیم‌های ملی‌شان واقعا خوب کار می‌کنند و به تداوم درخشش آن‌ها امیدواریم. امیدوام که تا با تیم‌های ملی‌شان در کوپا تا آخر مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند و ادامه بدهند. در حال حاضر، ما اینجا به خوبی کار می‌کنیم و باید به این فرم ادامه دهیم.

اینتر میامی روز چهارشنبه در یک بازی خارج از خانه در شارلوت به میدان خواهد رفت و در صورت راهیابی آرژانتین به فینال دیگر کوپا، مسی حداقل دو بازی دیگر در ترکیب اینترمیامی غایب خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین