کد خبر: ۹۱۸۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

کومان: هلند متفاوتی را مقابل رومانی خواهید دید

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند اعلام کرد که در بازی مرحله یک هشتم نهایی تیمش عملکرد متفاوتی مقابل رومانی خواهد داشت.
کومان: هلند متفاوتی را مقابل رومانی خواهید دید
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی هلند فرداشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی رومانی خواهد رفت. هلند در دور گروهی عملکرد چشمگیری نداشت و مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار داشت.

رونالد کومان امیدوار است که تیمش در بازی فردا مقابل رومانی عملکرد متفاوتی داشته باشد و راهی دور یک چهارم نهایی شود.

کومان در نشست خبری قبل از این بازی عنوان کرد: هفته طولانی‌ای داشتیم. کاش فاصله کمتر بود. ولی زمان زیادی داشتیم ‏تا بازی با اتریش را بررسی و آنالیز کنیم. برای مثال فهمیدیم که ‏جایگیری‌ها در کدام قسمت از زمین درست نبود. 

او ادامه داد: ما فشرده بازی ‏نکردیم و به نظر می‌رسید انرژی کمی داریم و به اندازه کافی تهاجمی ‏نیستیم. البته بخشی به خاطر این بود که حریف بیشتر از ما کنترل ‏توپ را در اختیار داشت. همه می‌دانند که باید تغییر کنیم و ‏می‌توانیم تغییر کنیم. فردا تایید این را در زمین خواهید دید. ‏

سرمربی هلند درباره احتمال تغییرات در ترکیب تیمش همچنین گفت: نه. تغییر زیادی نخواهیم داشت. البته که ما خوب نبودیم، ولی نیازی به ‏نگران شدن نیست. ما مدت‌هاست کنار هم هستیم و در یک تیم ‏گاهی هم شما لحظاتی ناامیدکننده دارید. من بر اساس آنچه در ‏اختیار دارم و آنچه می‌بینم ترکیب را انتخاب می‌کنم. من قوی‌ترین ‏تیم را از نظر بدنی و ذهنی انتخاب می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین