کد خبر: ۹۱۸۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶

تعریف‌های دردسرساز از گولسیانی؛ روزنامه‌های ایتالیایی علیه درویش!

گئورگی گولسیانی اولین بازیکن شاغل در لیگ برتر بود که در یورو حاضر شد و شاید این اولین بودن، خیلی هم برای پرسپولیسی‌ها خوش‌یمن نباشد.
تعریف‌های دردسرساز از گولسیانی؛ روزنامه‌های ایتالیایی علیه درویش!
آفتاب‌‌نیوز :

گویا رسانه‌های ایتالیایی قصد ندارند دست از سر پرسپولیس بردارند. این روز‌ها رضا درویش شرایط سختی دارد. لیست بلندبالای بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده و ساز جدایی سرداده‌اند باعث شده تا او فرصت نداشته باشد بعد از ماراتن انتخاب سرمربی فرصت نفس‌کشیدن داشته باشد. در این میان رسانه‌های ایتالیایی هم به معضل آقای مدیرعامل تبدیل شده‌اند.

در این روز‌ها که بحث یورو حسابی داغ است و گرجستان هم به عنوان پدیده این رقابت‌ها خودش را مطرح کرده نام مدافع پرسپولیس دهان به دهان می‌چرخد. گولیسانی از دایره هواداران ایرانی و گرجستانی‌اش فراتر رفته و بقیه اهالی فوتبال هم با نام او آشنا شده‌اند. 

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در خبری به حضور گئورگی گولسیانی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس، در ترکیب گرجستان پرداخته و درباره این بازیکن ۳۳ ساله نوشته است: «خوشبختی زمان و سن ندارد و آمدنش را خبر نمی‌دهد. اگر گئورگی گولسیانی را نمی‌شناسید، باید گفت که او یکی از خاص‌ترین بازیکنان یورو است که در سن ۳۳ سالگی به تیم ملی دعوت شده است. به لحاظ سن، مسیر حرفه‌ای، محل تولد و موفقیت‌هایی که کسب کرده، تفاوت‌های بسیاری با دیگر بازیکنان حاضر در این مسابقات دارد. این بازیکن همچنین دیدگاه منحصر به فرد و مثبتی نسبت به زندگی و حرفه‌اش دارد.»

در این روز‌هایی که باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد مدافع گرجستانی‌اش است، این تعریف و تمجید‌ها کار مدیران را سخت خواهد کرد. همچنین در صورتی که مشتری جدیدی برای این بازیکن پیدا شود آن وقت شاید نگه‌داشتن او در تهران به ماموریتی غیرممکن برای پرسپولیسی‌ها تبدیل شود. روزنامه‌های ایتالیایی که با افشای مذاکره با ماتزاری این مربی را از تهران دور کردند این بار دست روی یکی دیگر از اهداف باشگاه پرسپولیس گذاشته‌اند! آیا آن‌ها این بار هم علیه درویش عمل خواهند کرد؟

منبع: فوتبالی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین