کد خبر: ۹۱۸۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵

واکنش بلینکن به انتقادات علیه عملکرد ضعیف بایدن در مناظره

وزیر خارجه آمریکا به انتقادات علیه عملکرد ضعیف «جو بایدن» در مناظره انتخاباتی واکنش نشان داد و گفت که سیاست‌های او طی سه سال و نیم، «اعتماد به رهبری آمریکا در جهان را تقویت کرده است.»
واکنش بلینکن به انتقادات علیه عملکرد ضعیف بایدن در مناظره
آفتاب‌‌نیوز :

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا طی سخنرانی در موسسه بروکینگز بیان کرد: «مردم جهان از زمانی که جو بایدن رئیس‌جمهور شده به عملکرد او نگاه می‌کنند و قدردان سیاست‌هایش هستند.»

خبرگزاری رویترز به نقل از وزیر خارجه آمریکا گزارش کرد: «آنها رئیس‌جمهوری را دیده‌اند که بر روی آمریکا، ائتلاف‌ها و شراکت‌ها مجددا سرمایه‌گذاری کرده است.»

آنتونی بلینکن مدعی شد: اگر شما به نظرسنجی‌های سراسر جهان نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که اعتماد به رهبری آمریکا به طرز چشمگیری طی این سه سال و نیم افزایش پیدا کرده است.

اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پنجشنبه شب برگزار شد و «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات و «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه پیرامون مسائل مختلفی اظهار نظر کردند اما نکته حائز اهمیتی که توسط برخی از رسانه‌ها برجسته شده، عملکرد ضعیف و لکنت زبان رئیس‌جمهور کنونی آمریکا بوده که همین مسئله بر نظرسنجی‌های پس از مناظره تاثیراتی داشته است.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: این نتیجه سیاست‌هایی که دنبال می‌کنیم، نیست بلکه نتیجه مشارکت ما است. آنها می‌بینند که رئیس‌جمهور بایدن تمامی حوزه‌های متفاوت را رهبری می‌کند و بر چالش‌ها متمرکز است.

نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد پس از اولین مناظره ۲۰۲۴ آمریکا، رای‌دهندگان دموکرات از عملکرد «جو بایدن» راضی نبوده و احتمالا افراد کمتری نسبت به وضعیت پیش از مناظره، به او رای خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین