کد خبر: ۹۱۸۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸

دو ادعای عجیب درباره توافق غیرمنتظره مهدی ترابی با تراکتور

شایعه شده که مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس، ۳ ماه قبل با تراکتور به توافق رسیده بود.
دو ادعای عجیب درباره توافق غیرمنتظره مهدی ترابی با تراکتور
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از چالش‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات امسال مربوط به مهدی ترابی بود. ستاره ملی پوش قرمز‌ها که در چند سال اخیر یکی از بهترین‌های تیمش بود و نقش پررنگی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشت، قراردادش به پایان رسید و شواهد نشان می‌دهد این وینگر تکنیکی در آستانه جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تراکتور قرار دارد.

ترابی که تقریبا یکی از مهره‌های بدون جانشین پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده، توافق خوبی با تراکتوری‌ها داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد را در این تیم بازی خواهد کرد. مشکل اصلی در ماجرای ترابی، مربوط به شایعاتی است که در مورد این بازیکن و توافق با تراکتور شنیده می‌شود. طی روز‌های اخیر عده‌ای مدعی شدند ترابی ۳ ماه قبل و دقیقا زمانی که پرسپولیس در کوران بازی‌های لیگ برتر بود، با تراکتور و مالکش به توافق رسید و به تراکتوری‌ها قول داد تا فصل آینده را در تبریز به میدان برود.

البته هر بازیکن طبق قانون فیفا می‌تواند در فاصله ۶ ماه مانده تا پایان قراردادش با تیم‌های خواهان خود مذاکره کند و حتی قرارداد رسمی ببنند، ولی اینکه این بازیکن در کوران رقابت‌های لیگ و در شرایطی که تیمش در کورس قهرمان قرار داشت اقدام به مذاکره با تراکتور کند، دور از حرفه‌ای گری است.

موضوع دوم در خصوص ترابی و توافقش با تراکتور به مبلغ قرارداد این بازیکن با سرخ‌های تبریزی است. در این خصوص شایعه شده که مهدی قراردادی یک میلیون دلاری با تراکتور بسته و نصف این مبلغ را هم به صورت نقد دریافت کرده است. با توجه به قیمت ارز در ایران، رقم قرارداد ترابی بسیار بالاست و البته او را به یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ برتر تبدیل خواهد کرد. هرچند این دو ماجرا در مورد ترابی و جدایی اش از پرسپولیس اثبات نشده و اثبات کردنش هم تقریبا نشدنی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین