کد خبر: ۹۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵

افکار جلیلی شکفته شود کسانی که در دور اول به او رای دادند هم دیگر رای نمی‌دهند

نصرت‌الله تاجیک گفت: اگر افکار جلیلی شکفته شود و بیرون بریزد، محال است که همین ۴۰ درصدی که در مرحله اول در انتخابات شرکت کردند، در دور دوم به او رای بدهند. مردم به استیصال رسیده‌اند. خیلی از ما هم با فعل‌ها و ترک‌فعل‌‌‌ها در این وضعیت مقصر هستیم. نمی‌دانم چرا در چنین شرایطی حرف از جنگ می‌زنند!
افکار جلیلی شکفته شود کسانی که در دور اول به او رای دادند هم دیگر رای نمی‌دهند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن با نصرت‌الله تاجیک، سفیر پیشین و استاندار اسبق هرمزگان درباره اظهارات اخیر سعید جلیلی درباره نترساندن مردم از جنگ گفتگو کرده است.

بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

اگر قرار بود تبلیغ حماس را بکنیم، می‌شد این حرف را زد. ولی الان یک نامزد انتخابات ایران در حال تبلیغ است تا آرای مردم را به سمت خود جذب کند. این فرد باید چیزی بگوید که باعث آرامش خیال مردم شود و به این نتیجه برسند که اگر آقای جلیلی رئیس‌جمهور شود، یک زندگی حداقلی آرام را برای آنان فراهم می‌کند. نه اینکه بدون هیچ دلیلی از جنگ صحبت کند. این صحبت بیش از هر چیز، به ضرر کمپین انتخاباتی خود جلیلی است.

در حال حاضر افکار عمومی و رسانه‌ها باید از آقای جلیلی بپرسند که با این وضعیت مشارکت و نارضایتی‌هایی که وجود دارد، چرا پای جنگ را به میان می‌کشد.

مشکل این است که مردم آقای جلیلی را خوب نمی‌شناسند. چون افکارش شکفته نشده است. آقای پزشکیان در مناظره‌ها باید جلیلی را به سمتی ببرد که افکارش را بیرون بریزد. اگر افکار جلیلی شکفته شود و بیرون بریزد، محال است که همین ۴۰ درصدی که در مرحله اول در انتخابات شرکت کردند، در دور دوم به او رای بدهند. مردم به استیصال رسیده‌اند. خیلی از ما هم با فعل‌ها و ترک‌فعل‌ها در این وضعیت مقصر هستیم. نمی‌دانم چرا در چنین شرایطی حرف از جنگ می‌زنند!

با هر چه بیشتر عیان شدن تفکرات آقای جلیلی، ترس از ریاست‌جمهوری او در جامعه بیشتر می‌شود. تکرار می‌کنم که آقای پزشکیان باید در مناظره‌ها کاری کند که افکار جلیلی بیشتر نشان داده شود تا در نهایت مردم تصمیم بگیرند.

منبع: هم میهن

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین