کد خبر: ۹۱۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱

پیشنهاد‌های مالی عجیب و غریب بازیکنان در لیگ برتر

این روزها اعداد و ارقام عجیب و غریبی برای جذب بازیکنان در فصل نقل و انتقالات شنیده می شود.
پیشنهاد‌های مالی عجیب و غریب بازیکنان در لیگ برتر
آفتاب‌‌نیوز :

تاکنون زمان آغاز بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور مشخص نشده با این وجود تیم‌ها برای پوشش نقاط ضعف خود به جذب بازیکنان مورد نظر اقدام می‌کنند.

در این میان پشنهاد‌های چند ده میلیاردی توسط برخی از تیم‌های صنعتی باعث شده تا این سوال بوجود بیاید که تکلیف قانون سقف بودجه چه می‌شود؟ چرا که برخی از همین تیم‌ها در صورت پرداخت چنین مبالغی با خرید ۵ الی ۶ بازیکن از سقف بودجه مورد نظر عبور خواهند کرد؛ سقفی که طبق ادعای مسئولان ۳۲۵ میلیارد تومان اعلام شد.

در این شرایط «ایران ورزشی» با منصور قنبرزاده و محمدرضا کشوری فرد ۲ تن از اعضای کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قرارداد‌های لیگ برتر تماس گرفت که این دو مسئول تماس‌های ما را بی پاسخ گذاشتند تا همچنان این ابهام وجود داشته باشد که در صورت بالا رفتن سقف بودجه تیم ها، مسئولان چه اقدامی انجام خواهند داد.

این در حالی است که این اتفاق در فصل بیست و سوم رخ داد و طبق اعلام مسئولان، دو تیم سپاهان و پرسپولیس از سقف بودجه بالا زدند و با کسر امتیاز مواجه شدند که در نهایت امتیاز‌های کسر شده مجددا به تیم‌ها تعلق گرفت.

در واقع در فصل گذشته فدراسیون از موضع خود عقب نشینی کرد و حالا با توجه به اعداد عجیب و غریبی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود، در فصل پیش رو هم برخی از تیم‌ها از سقف بودجه عبور خواهند کرد و این احتمال می‌رود که فصل پیش رو هم کمیته نظارت بر سقف بودجه و قرارداد‌های لیگ برتر چشمان خود را بر روی این بی قانونی ببندد. در این بین مدیران باشگاهی هم در این خصوص سکوت کردند و این موضوع باعث می‌شود تا ابهامات در خصوص سقف بودجه همچنان ادامه داشته باشد.

منبع: ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین