کد خبر: ۹۱۸۵۶۷
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

عبور از خط قرمز‌های عاطفی «در انتهای شب»

فیلم «در انتهای شب» روایتی از یک جدایی و واکاوی ریشه‌های آن است، اما آیا این فیلم هم صرفاً مرثیه‌ای در مصائب زنان است یا روزنه امیدی در انتهای شب خواهد تابید؟ یکی از سرگرم کننده ترین سکوهای این ایام، شبکه نمایش خانگی است که برای دسترسی به آن با مبلغ مشخصی می توان اشتراک یکی از سکوها را گرفت و به دنیایی از فیلم ها و سریال ها نیز دست یافت.
عبور از خط قرمز‌های عاطفی «در انتهای شب»
آفتاب‌‌نیوز :

فیلم «در انتهای شب» روایتی از یک جدایی و واکاوی ریشه‌های آن است، اما آیا این فیلم هم صرفاً مرثیه‌ای در مصائب زنان است یا روزنه امیدی در انتهای شب خواهد تابید؟

یکی از سرگرم کننده‌ترین سکو‌های این ایام، شبکه نمایش خانگی است که برای دسترسی به آن با مبلغ مشخصی می‌توان اشتراک یکی از سکو‌ها را گرفت و به دنیایی از فیلم‌ها و سریال‌ها نیز دست یافت. «در انتهای شب» یکی از سریال‌هایی است که این روز‌ها در یکی از همین سکو‌های انتشار محتوای شبکه نمایش خانکی روی میز است و در دسترس مخاطبینش، اما با محتوایی قابل تامل.

در این رابطه گزارشی را در اینجا آورده‌ایم. سریال در انتهای شب که به تازگی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، اختلافات زوجین در زندگی زناشویی را موضوع محوری خود قرار داده است.

بهنام و ماهی در زندگی زناشویی خود به بن بست خورده‌اند و هر کدام دیگری را مقصر شکست این رابطه می‌داند. هرچند در ابتدا به نظر می‌رسد مشکلات اقتصادی زمینه اصلی اختلافات میان آنهاست، اما در ادامه مسائل شخصیتی و فرهنگی برجسته‌تر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین