کد خبر: ۹۱۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

مسعود پزشکیان در کرمانشاه

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزد‌های راه یافته به دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در جمع هواداران کرمانشاهی خود سخنرانی دارند.
مسعود پزشکیان در کرمانشاه
آفتاب‌‌نیوز :

این اولین سفر این ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری به استان کرمانشاه از زمان آغاز تبلیغات است.

بر اساس اعلام ستاد مسعود پزشکیان این نامزد انتخابات ریاست جمهوری قرار است صبح امروز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی در جمع مردم سخنرانی کند.

ستاد مسعود پزشکیان برنامه دیگری از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به رسانه‌ها اعلام نکرده است.

از روز گذشته در قالب پیامک با سرشماره پزشکیان و جلیلی به زبان انگلیسی مردم کرمانشاه به دیدار با این نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری دعوت شده اند.

پزشکیان همچنین با سرشماره‌ای به اسم خود پیامکی با این مضمون به شماره‌های استان کرمانشاه ارسال کرده است؛ «تضمین می‌دهم؛ که نخبگان اقوام و مذاهب را در اداره امور مهم کشور و حل مشکلات شاخص سهیم کنم. ما در کنار هم از پس این مسیر سخت بر می‌آییم.

مسعود پزشکیان در دور اول انتخابات که جمعه هشتم تیرماه برگزار شد با کسب ۲۹۴ هزار و ۱۳۹ رای از آرای صحیح معادل ۶۰/۲۲ درصد بیشترین رای را در استان کرمانشاه به دست آورد.

همچنین براساس اعلام ستاد «سعید جلیلی» این نامزد انتخابات ریاست جمهوری قرار است در قالب دیدار مردمی ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی (ره) واقع در بلوار طاق بستان شهر کرمانشاه سخنرانی کند.

ستاد سعید جلیلی نیز تنها این برنامه را به رسانه‌ها اعلام کرده است.

ستاد جلیلی از چند روز گذشته پیامکی به مردم کرمانشاه ارسال کرده است و در آن برنامه‌های خود در حوزه عمرانی این استان را تشریح کرده است.

در این پیامک با تیتر «عهد سعید با مردم کرمانشاه»؛ آقای جلیلی تکمیل راه آهن کرمانشاه به خسروی، تکمیل کریدور‌های غرب کشور در استان، تکمیل محور اسلام آباد به قصر شیرین و روانسر و پاوه، تکمیل پروژه گرمسیری در حوزه توسعه کشاورزی، آب‌رسانی به شهر‌های جوانرود، کرند، صحنه و سنقر، احداث تصفیه خانه شهر کرمانشاه، تکمیل بیمارستان سیصد تخت‌خوابی کرمانشاه و کمک به تکمیل پروژه قطار شهری کرمانشاه را مطرح کرده است.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد که از این میزان جمعیت یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۴۲۳ نفر واجد شرایط رای دادن هستند و در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۵۱۵ هزار و ۳۸۲ نفر شرکت کردند.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور مسعود پزشکیان و سعید جلیلی روز جمعه آینده ۱۵ تیرماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین