کد خبر: ۹۱۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۳

ماجرای تصادف عادل فردوسی‌پور در اتوبان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این روزها عادل فردوسی‌پور حسابی درگیر است و البته سوژه اول همه رسانه‌ها! کافی‌ست به تلفن همراهش پاسخ دهد تا روزها به عنوان «تیتر» در روزنامه‌ها حضور داشته باشد.
 
او همین دیروز با مصاحبه‌هایش این نوید را به همه داد که با 90 برمی‌گردد و البته هیچ آیتمی هم حذف نمی‌شود؛ نه دوربین90 و نه مسابقه پیامکی. به هرحال دیروز عادل در فکر بازتاب مصاحبه‌هایش در روزنامه‌های ورزشی بود که ناگهان صدای مهیبي او را به خود آورد.

عادل پشت زانتیای خاکستری رنگش نشسته و حسابی از ترافیک  اتوبان همت خسته شده بود، ناگهان خودروی سفید‌رنگی را ديد كه با سرعت به سمت او در حركت بود، اما به دلیل این که راننده خودرو ريو نتوانست آن را کنترل کند، با همان سرعت به ماشین عادل برخورد کرد تا تصادف وحشتناکی شکل بگیرد. 

فردوسی‌پور که حسابی ترسیده بود و تکان اتومبیلش او را كاملا بهت زده کرده بود از ماشین پیاده شد و دید که به قول سایت جدید مزدک میرزایی «پشت زانتیای عادل صاف‌تر از همیشه!» شده است. البته سایت مزدک نوشته:«خوشبختانه در این حادثه رانندگی هیچ جراحتی متوجه فردوسی پور نشد اما شدت تصادف به گونه‌ای بود که تهیه‌کننده برنامه نود اینک مجبور است چند صباحی را در صافکاری و نقاشی بگذراند».

با مزدک تماس گرفتیم تا از ماجرا باخبر شویم که گفت:«مشکل خاصی نیست. عادل سالم سالم است و هیچ اتفاقی هم برایش نیفتاده، فقط ماشینش آسیب‌دیده که آن هم فدای سرش». 

البته دیروز شایعه شد که عادل جراحاتی دیده و حتی برای مداوا به مطب دکتر نوروزی رفته. مزدک در اين باره اين‌گونه توضیح می‌دهد:«نه بابا! برای فیزیوتراپی می‌رود، اصلا اتفاقی نیفتاده و هیچ‌چيز نشده». 
به هرحال عادل خوش شانس بود که هیچ اتفاقی برایش نیفتاد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین