کد خبر: ۹۱۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۹

زنی علیه زنان

آقای احمدی‌نژاد! کدام​یک از معصومین زنان را در مدیریت اجرایی قرار داد که شما این کار را بکنید؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: همسر آقای الهام که امروز ناهار خداحافظی از دولتش را با خبرنگاران خواهد خورد دیروز در آخرین نوشته خود احمدی‌نژاد را مورد انتقاد قرار داد. «احمدی‌نژاد، معجزه هزاره سوم» و «رنسانس اسلامی» دو تألیف فاطمه رجبی است که در نعت محمود احمدی‌نژاد و ویژگی‌های او در باب احیای مسائل فراموش شده منتشر شده است.

اما او که یکی از حامیان جدی دولت و توجیه کنندگان برخی اقدامات احمدی‌نژاد بود از او پرسیده است: «آقای احمدی‌نژاد! کدام​یک از معصومین زنان را در مدیریت اجرایی قرار داد که شما این کار را بکنید؟» رجبی از معدود زنانی بود که پس از انقلاب اسلامی اینگونه به حمایت از رئیس‌جمهوری برخاست و در نوشته‌هایی که بعضاً از آنها برداشت‌های توهین‌آمیزی نسبت به چهره‌هایی همچون اکبر هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی می‌شد خالصانه‌ترین حمایتها را از رئیس‌جمهور عدالت گستر داشت. اما گلایه‌های او از احمدی‌نژاد با کسوت ریاست جمهوری دهم نیز آغاز شده است.

او نوشت: آقای رئیس‌جمهور! تصور می‌شود شما این مطلب را از زبان مبارک امام صادق علیه‌السلام رئیس مذهب تشیع نیز خوانده‌اید که «در آخرالزمان زنان بر دولت و سلطنت و هرچیزی که میل به آن دارند، [احتمالاً مناصب و مدارک و...] غلبه یافته و مسلط می‌گردند.»نمی‌توان پذیرفت در کابینه احمدی‌نژاد حضور وزیر زن گام نخستی باشد که در کابینه‌های بعدی اهداف شوم فمینیست و سکولارها را حاکم کند. 

آیا بحث «ریاست جمهوری زن» که در هر انتخابات از سوی وابستگان به اندیشه‌های منحرف اوج می‌گیرد و گاه بحث «رهبری زنان»، مسائلی نیست که بتوان در این تصمیم‌گیری به آن توجه کرد؟ آقای رئیس‌جمهور! ما احمدی‌نژاد را هاشمی و خاتمی نمی‌دانیم. احمدی‌نژاد جنس دیگری است. او کسی نیست که مانند آنها و مانند نامزدهای شکست‌خورده دو ‌دوره انتخابات، از زنان، مردان و جوانان نردبام قدرت بسازد و مانند هاشمی و خاتمی، پس از کسب قدرت پایه‌های نردبام را بر دل و سینه زنان، مردان و جوانان و پیرها فروکند و خود بر بالای آن در رأس مافیای قدرت و ثروت جای بگیرد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین