کد خبر: ۹۱۸۸۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵

زمان آخرین عرضه برای ثبت‌نام‌کنندگان خودرو‌های وارداتی

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی برای ثبت‌نام‌کنندگان سال ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه هفته آینده برگزار می‌شود.
زمان آخرین عرضه برای ثبت‌نام‌کنندگان خودرو‌های وارداتی
آفتاب‌‌نیوز :

 مهدی ضیغمی بامداد امروز در یک نشست خبری آنلاین گفت: هفته آینده آخرین عرضه خودرو‌های وارداتی برای ثبت نام کنندگان سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: بنابراین اگر واجدان شرایط و به عبارتی دارندگان نوبت سال ۱۴۰۱ خرید خودرو‌های وارداتی، در عرضه هفته آینده انتخاب خودرو خود را انجام ندهند نوبتشان به طور کلی از بین می‌رود و دیگر امکان انتخاب خودرو را در عرضه‌های بعدی نخواهند داشت.

وی افزود: البته حذف نوبت به معنی عدم امکان خرید خودروی وارداتی در عرضه‌های بعدی سامانه یکپارچه نیست. بلکه متقاضی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام داده و نوبتش حذف شده باید در دور جدید مانند افراد جدید دوباره مراحل لازم برای انتخاب اولویت را طی کند.

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود؛ پس از اتمام عرضه هفته آینده، افراد جدید نیز قادر خواهد بود تا با بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و وکالتی کردن حساب‌های خود، نسبت به انتخاب اولویت خودرو‌های وارداتی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در فروش‌های بعدی سامانه برای افراد جدید، دیگر صف تشکیل نخواهد شد و پس از اولویت بندی‌هایی که انجام می‌شود در صورت عدم تخصیص خودرو، فرد باید دوباره برای بلوکه کردن پول و انتخاب اولویت اقدام کند بنابراین عرضه جدید شبیه به فروش خودرو‌های وارداتی برقی خواهد بود.

وی بیان داشت: از ابتدای امسال نزدیک به ۷۸۰۰ خودرو ترخیص شده و بیش از ۱۶ هزار خودرو هم در گمرکات کشور وجود دارند که در حال طی فرایند ترخیص هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین