کد خبر: ۹۱۹۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
مردم برای پیشرفت کشور در انتخابات شرکت کنند

اژه‌ای: امروز روز سرنوشت‌سازی است

رئیس قوه قضاییه گفت: اگر مردم می‌خواهند کشور پیشرفت کند باید در انتخابات شرکت کنند.
اژه‌ای: امروز روز سرنوشت‌سازی است
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، صبح روز جمعه در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده، در صف رأی‌دهندگان قرار گرفت و پس از چند دقیقه انتظار در صف، رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس قوه قضاییه همچنین هنگام حضور در صف رأی‌دهندگان، با تعدادی از مردم به گفت‌وگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب آنان را استماع کرد.

رئیس قوه قضاییه پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز سرنوشت‌سازی برای تعیین رئیس جمهور برای مدت ۴ سال است. اگر چنانچه رئیس جمهور با آرای بالاتری انتخاب شود از پشتوانه بیشتر مردمی برخوردار است و به عنوان مقام اجرایی کشور می‌تواند برنامه‌ها و اهداف خود را بهتر و سریع‌تر محقق کند.

محسنی اژه‌ای افزود: اگر با دید ملی، دینی و سیاسی به این قضیه نگاه کنیم و نسبت به سرنوشت و پیشرفت کشور نظر داریم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم و به فرد اصلح رای دهیم.

 مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دوره با هم رقابت می‌کنند و هر کدام که حائز بیشترین رای شوند، نهمین رئیس جمهور ایران خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین