کد خبر: ۹۱۹۱۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

مخبر: دولت بدون هیچ گرایشی انتخابات را برگزار می‌کند / مشارکت مردم بیشتر شده

سرپرست ریاست جمهوری گفت: مردم اطمینان داشته باشند دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند و به دقت در حال رصد سلامت انتخابات هستند تا از رای مردم به نحو احسن صیانت شود. 
مخبر: دولت بدون هیچ گرایشی انتخابات را برگزار می‌کند / مشارکت مردم بیشتر شده
آفتاب‌‌نیوز :

محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری پس از اخذ رأی در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یاد رییس جمهور شهید را به جد گرامی می‌داریم. انصافا خلأ وجودی ایشان لحظه به لحظه خودش را نشان می‌دهد. ان شاءالله روح ایشان با اجدادشان محشور شود.

وی عنوان کرد: کار فوق العاده سخت و مشقت آمیزی در حال شکل گیری است. برای انتخابات ریاست جمهوری از یک سال پیش تدارک دیده می‌شود و کار سختی است از یک کشور پهناور با جمعیت ۸۵ میلیونی فراهم کردن امکانات برای پای صندوق رأی آمدن همه مردم کار بسیار سختی است.

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: از همه دست اندرکاران از شورای نگهبان، وزارت کشور، نیرو‌های امنیتی و انتظامی، صدا و سیما سپاسگزاریم. کار خوب و بسیار دقیقی در حال شکل گیری است. الحمدلله کار خوب پیش رفته و حالا هم نسبت به هفته گذشته استقبال بیشتری صورت گرفته است.

مخبر اذعان داشت: ان شاء الله خدا کمک کند تا مردم مسوولیت خود را به خوبی انجام دهند. یکی از مولفه‌های ارزش و عزت حکومت اسلامی در دنیا همین انتخابات است و امیدوار هستیم میزان مشارکت نسبت به هفته گذشته افزایش داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند و به دقت در حال رصد سلامت انتخابات هستند تا از رای مردم به نحو احسن صیانت شود. امیدوارم امشب و فردا صبح شاهد انتخابات خوبی برای مردم عزیز باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین