کد خبر: ۹۱۹۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲

وزیر کشور: فرد منتخب مردم باید در چارچوب نظام عمل کند

وزیر کشور گفت: مهر تایید مردم و مقام معظم رهبری بر عملکرد فراجا در راستای تأمین امنیت انتخابات برگزار شده طی امسال نشان از مسئولیت‌پذیری و اقتدار فراجا در تمام عرصه‌ها دارد.
وزیر کشور: فرد منتخب مردم باید در چارچوب نظام عمل کند
آفتاب‌‌نیوز :

 احمد وحیدی با حضور در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) که در ستاد فراجا برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برگزاری انتخاباتی امن در کشور اظهارکرد: طی امسال شاهد برگزاری چندین دوره انتخابات بودیم که مجموعه انتظامی در تمامی این دوره‌ها بار اصلی این کار را بر دوش داشت و بحمدالله تمامی این ماموریت‌ها در یک امنیت کامل و بسیار ارزشمند برگزار شد که مورد تقدیر مقام معظم رهبری و مردم نیز قرار گرفت و حضور کارکنان انتظامی در حوزه‌های رأی گیری به خودی خود امنیت آفرین است.

وزیر کشور تصریح کرد: تا به این لحظه گزارش‌ها حاکی از برگزاری انتخاباتی منظم و در کمال امنیت بوده است؛ امیدواریم تا پایان رأی‌گیری و شمارش آرا و اعلام رئیس جمهور منتخب شاهد همین نظم و امنیت در سراسر کشور باشیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از رئیس جمهور منتخب ادامه داد: فرد منتخب مردم، رئیس‌جمهور همه است و باید براساس قانون و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کند و همه باید در این راه یاری‌گر او بوده تا ان‌شاءالله شاهد پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه‌ها باشیم.

وحیدی افزود: اقتدار جمهوری اسلامی در دوران شهید رئیسی در جوامع بین المللی جلوه گر شده بود؛ امیدواریم در دولت آینده نیز این روند همچنان ادامه داشته باشد و فرقی نمی‌کند که چه کسی و با چه رویکرد سیاسی بر مسند امور بنشیند بلکه باید در راستای حرکت رو به جلو کشور تلاش کند و از ایجاد حساسیت‌هایی که پس از پایان انتخابات به وجود می‌آید بپرهیزد و برای بالندگی کشور همه رقابت‌ها به رفاقت‌ها مبدل شود و همه به فکر مسایل کشور باشند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت صبح امروز با رقابت میان آقایان دکتر مسعود پزشکیان و دکتر سعید جلیلی در سراسر کشور آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین