کد خبر: ۹۱۹۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶

آذری جهرمی: فردای انتخابات باید در کشور وفاق ملی ایجاد شود

آذری جهرمی در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت و تاکید کرد: از فردای انتخابات هر فردی رئیس جمهور شد باید تلاش کند تا نظرات را بشنود و وفاق ملی ایجاد کند.
آذری جهرمی: فردای انتخابات باید در کشور وفاق ملی ایجاد شود
آفتاب‌‌نیوز :

محمد جواد آذری جهرمی در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت و تاکید کرد: از فردای انتخابات هر کس رئیس جمهور شد باید تلاش کند تا نظرات را بشنود و وفاق ملی ایجاد کند.

وی افزود: انتخابات محل استهلاک تعارضات در کشور است، طبیعی است وقتی انتخابات باشد تعارضات به حداکثر می‌رسد و گروه‌های سیاسی مختلف تمایل دارند نظرات خودشان رو بیان کنند.

آذری جهرمی گفت:، اما هدف انتخابات کاهش استهلاکات بر اساس توسعه کشور است. ما معتقدیم حذف دیدگاه‌ها و نظرات مختلف توسعه کشور را مختل کرده است.

وی افزود: بنابر این اعتقاد قلبی من این است که از فردای انتخابات هر کس رئیس جمهور شد باید تلاش کند تا نظرات را بشنود و وفاق ملی ایجاد کند.

آذری جهرمی تاکید کرد: مردم خواهان حل مشکلات هستند، باید تحمل‌ها و سعه صدر بالا باشد و وفاق ایجاد شود.

به گزارش فارس، فرآیند رای گیری مرحله دوم از ساعت ۸ صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز، این زمان تمدید خواهد شد. 

رأی‌گیری در حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای انجام می‌شود. بیش از ۸۰۰ هزار نیروی مردمی در هیئت‌های اجرایی و نظارتی سراسر کشور در حوزه‌های اخذ رای فعال هستند.

در این مرحله هر یک از نامزد‌ها حتی یک رای بیشتر کسب کند، پیروز انتخابات خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین