کد خبر: ۹۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۹

طائب: دشمن از یکی از کاندیداها حمایت می‌کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: «دشمن با استفاده گسترده از رسانه‌های خبری اقدام به توطئه علیه نظام کرد تا حکومت ایران را تغییر دهد و در این راستا یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داده و از آن حمایت کرد تا بوسیله آن بتواند به اهداف خود جامه عمل بپوشاند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ حجت الاسلام "حسین طائب" در همایش سراسری فرماندهان بسیج با اشاره به فتنه دشمن برای از بین بردن وحدت مردم گفت: «دشمن همواره تلاش دارد تا نگذارد بین مردم وحدت برقرار باشد و سعی می‌کند تا با ایجاد تفرقه با استفاده از تهدید نرم به مقاصد شوم خود برسد».

وی افزود: «در جامعه هر صالحی یک دشمن زورگو و قلدر دارد ولی اگر این صالح با قدرت مقابل زورگویی‌های دشمن ایستادگی نماید مطمئنا دشمن نمی تواند به حیات خود ادامه دهد».

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به آیات قرآنی در خصوص صالحان گفت: «صالحان برای مقابله با ظالمان زمانه خود باید نماز را به پا دارند و اتصال خود را با خداوند قطع نکنند و در راه خداوند از مال خود ببخشند و در نهایت از ولی فقیه زمان اطاعت و پیروی کنند تا آسیب و خللی به صالحان وارد نشود».

وی با اشاره به رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی افزود: «حضرت امام با ایجاد وحدت و با پشتوانه ملت بر رژیم شاهنشاهی پیروز شد و وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل را محقق کرد، و در اینجا بود که تهدیدهای داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از جانب دشمنان شروع شد و ملت ایران در مقابل هجمه‌های فراوان دشمنان با موفقیت بیرون آمد».

وی افزود: «دشمن که از تهدید سخت و مستقیم در دهه اول انقلاب نتوانسته بود به هدف خود برسد در دهه دوم انقلاب روی به تهدید نرم آورد و با استفاده از عوامل داخلی خود فروخته و وسایل ارتباط جمعی تهاجم فرهنگی خود را برای از بین بردن انقلاب اسلامی آغاز کرد».

طائب در ادامه گفت: «دشمن در دهه سوم انقلاب به استراتژی مهار و جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی در سراسر جهان روی آورد تا ایران اسلامی را در جهان به انزوا بکشاند، دشمن از تهدید نظامی علیه ایران منصرف و روی به تهدید راهبرد نرم و فرهنگی آورد تا مقابل رشد و گسترش اسلام را بگیرد».

وی تاکید کرد: «دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف مثل شبیخون فرهنگی و تحریم اقتصادی به جنگ ایران اسلامی آمد ولی ملت ایران با اتکا به خداوند و مقاومت در مقابل این تهدید دشمن نیز پیروز شد».

فرمانده نیروی مقاومت بسیج با اشاره به طرح جدید دشمن گفت: «دشمن با طرح مهار انقلاب وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی شد تا به اهداف خود با استفاده از عناصر داخلی برسد».

وی ادامه داد: «دشمن با استفاده گسترده از رسانه‌های خبری اقدام به توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران کرد تا بتواند تغییر در حکومت ایران ایجاد کند و در این راستا یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داده و از آن حمایت کرد تا بوسیله آن بتواند به اهداف خود جامه عمل بپوشاند».

طائب تصریح کرد: «دشمن با ایجاد شبهه در بین مردم می‌خواست تا صحت و سلامتی انتخابات را زیر سئوال برده و مسئله تقلب را در بین مردم اشاعه دهد».

فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: «دشمن برای پیروزی خود، وارد مراحل بعدی توطئه شد و بعد از مطرح کردن تقلب در انتخابات، اغتشاشات داخلی در مراکز حساس شهر تهران را طراحی کرد و لذا طرح کوی دانشگاه و تجمعات غیرقانونی را در سرلوحه توطئه‌های خود قرار داد ولی با عنایت خداوندی و هوشیاری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت این دسیسه‌ها نیز خنثی شد».

حسین طائب در ادامه سخنان خود اظهار داشت: «دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را به کار بسته تا ایجاد بدبینی را بین مردم گسترش داده و یک پارچگی ملت ایران را از بین ببرد، پس بسیجیان باید با بصیرت سیاسی و با منطق و حکمت در مقابل این حرکت مذبوحانه دشمنان ایستادگی نمایند و نخبگان بسیجی باید توطئه‌های دشمنان و فتنه‌های آنان را به مردم بازگو کنند و با بیان شفاف توطئه دشمن به آگاه‌سازی مردم بپردازند و نگذارند تا معاندین این انقلاب به اهداف خود برسند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین