کد خبر: ۹۱۹۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲

سیگنال تاریخی اردوغان به سوریه

پیشنهادهای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره احیای روابط آنکارا با مقامات سوریه تنها به بررسی فرصت‌ها ختم نشده است، و او اکنون تاکید کرد که ممکن است از بشار اسد، همتای سوری خود برای سفر به آنکارا دعوت به عمل آورد.پیشنهادهای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره احیای روابط آنکارا با مقامات سوریه تنها به بررسی فرصت‌ها ختم نشده است، و او اکنون تاکید کرد که ممکن است از بشار اسد، همتای سوری خود برای سفر به آنکارا دعوت به عمل آورد.
سیگنال تاریخی اردوغان به سوریه
آفتاب‌‌نیوز :

پیشنهاد‌های رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره احیای روابط آنکارا با مقامات سوریه تنها به بررسی فرصت‌ها ختم نشده است، و او اکنون تاکید کرد که ممکن است از بشار اسد، همتای سوری خود برای سفر به آنکارا دعوت به عمل آورد. پیشنهاد‌های رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه درباره احیای روابط آنکارا با مقامات سوریه تنها به بررسی فرصت‌ها ختم نشده است، و او اکنون تاکید کرد که ممکن است از بشار اسد، همتای سوری خود برای سفر به آنکارا دعوت به عمل آورد.

اردوغان، پس از بازگشت از پایتخت قزاقستان پس از شرکت در نشست سازمان همکاری «شانگهای» توضیح داد که سفر احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه به ترکیه ممکن است فصل جدیدی را در روابط آنکارا و دمشق بگشاید.

در همین راستا رئیس جمهوری ترکیه افزود که او ممکن است در هماهنگی با پوتین از بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه برای سفر به کشورش دعوت به‌عمل آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین