کد خبر: ۹۱۹۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰

فیلم| کشورهای صدرنشین برای مهاجرت

کانادا، استرالیا، نیوزیلند، اسپانیا و بریتانیا در صدر فهرست کشور‌هایی قرار دارند که همه می‌خواهند به آن‌ها مهاجرت کنند.
فیلم| کشورهای صدرنشین برای مهاجرت
آفتاب‌‌نیوز :

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کانادا کشوری است که اغلب مردم جهان می‌خواهند به آنجا نقل مکان کنند.

نیویورک‌پست نوشت: محققان در شرکت «اولین نقل مکان بین‌المللی»، داده‌های جست‌وجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کردند تا ببیند مردم برای مهاجرت کدام کشور را انتخاب می‌کنند. آن‌ها متوجه شدند که آمریکای شمالی بیش از سایر کشور‌های جهان به چشم می‌خورد.

در سال گذشته بیش از ۱.۵ میلیون جست‌وجو برای مهاجرت به کانادا انجام شده است، که با توجه به طبیعت خیره‌کننده این کشور و استاندارد‌های بالای زندگی در آنجا تعجبی ندارد.

با این حال «اولین نقل مکان» نشان می‌دهد که کانادایی‌ها با هزینه‌های بالای زندگی، به‌خصوص در شهر‌های بزرگی مانند ونکوور و تورنتو، که جزو گران‌ترین شهر‌های جهان‌اند، دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

در عین حال استرالیا، با جست‌وجوی ۱.۲ میلیونی برای مهاجرت، در رتبه دوم قرار دارد. این کشور نیمکره جنوبی، با توجه به آب و هوای گرم، شهروندان مهربان، آموزش با استاندار‌های جهانی و نظام بهداشت و درمان عمومی رشک‌برانگیز به نظر می‌رسد.

دیگر کشور نیمکره جنوبی، نیوزیلند در مقام سوم مهاجرت قرار دارد و پس از آن هم اسپانیا و بریتانیا قرار گرفته‌اند. پرتغال و ژاپن هم به‌ترتیب در رتبه‌های ششم و هفتم قرار دارند و کشور‌های ثروتمند اروپایی مانند آلمان، فرانسه و سوئیس هم خودشان را در میان ۱۰ کشور محبوب جهان برای مهاجرت جای داده‌اند.

با آنکه آمریکا نتوانست در این فهرست جایی پیدا کند، دیگر کشور‌هایی هم که اغلب به‌دلیل استاندارد‌های بالای زندگی معروف‌اند خارج از این فهرست قرار دارند. سوئد، نروژ، دانمارک و فنلاند هم احتمالا به‌دلیل زمستان‌های سخت و طولانی جایی در این فهرست نداشتند.

 

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین