کد خبر: ۹۱۹۹۸۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

آخرین خبر از جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با چند مهاجم خارجی وارد مذاکره شده است.
آخرین خبر از جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس در آن نیاز به تقویت دارد، مهاجم نوک است. پرسپولیس در این پست به دنبال خرید یک مهاجم خارجی است و در صورت نیاز بیشتر یک مهاجم داخلی هم جذب خواهد شد. عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی مهاجمانی هستند که احتمالا شاهد حضور آن‌ها در فصل آینده هستیم. البته هنوز قرارداد آل کثیر تمدید نشده، ولی احتمال توافق بین طرفین بالاست. حضور جواد آقایی پور دیگر گزینه ایرانی پرسپولیس در این تیم منتفی شده و این بازیکن با سپاهان قرارداد بسته است. علی علیپور با پرسپولیس اختلاف مالی دارد و مشخص نیست ستاره سابق قرمز‌ها دوباره به این تیم برمی گردد یا خیر.

تمرکز باشگاه پرسپولیس روی جذب یک مهاجم خارجی است و یکی از سهمیه‌های خارجی این تیم صرف خرید مهاجم خواهد شد. گزینه‌های زیادی طی روز‌های اخیر به باشگاه پرسپولیس معرفی و لینک شدند، ولی توافقی با هیچ بازیکنی صورت نگرفته است. باشگاه پرسپولیس با چند گزینه خارجی صحبت‌های ابتدایی را انجام داده که در بین آن‌ها گزینه‌های اسم و رسم داری هم به چشم می‌خورد. با این حال در خصوص جذب مهاجم خارجی سرمربی جدید سرخ پوشان نظر نهایی را خواهد داد.

باشگاه پرسپولیس گزینه‌های مدنظر خود را به گاریدو معرفی کرده و قرار است سرمربی اسپانیایی پرسپولیس یک گزینه را به باشگاه معرفی کند تا کار‌های مربوط به انتقال او نهایی شود. گاریدو تاکید زیادی روی جذب یک مهاجم باکیفیت و ششدانگ داشته و می‌خواهد با حساسیت بالا و وسواس زیادی گزینه نهایی خود را انتخاب کند. حتی این احتمال هم وجود دارد گاریدو از بین گزینه‌های معرفی شده توسط مدیران باشگاه، کسی را نپسندد و خودش دست به انتخاب مهاجم خارجی بزند. سرمربی جدید قرمز‌ها دست باشگاه را برای انتخاب بازیکن در پست‌های دیگر باز گذاشته، ولی روی جذب مهاجم می‌خواهد خودش نظر نهایی را بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین