کد خبر: ۹۲۰۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

توئیت معصومه ابتکار درباره دختر پزشکیان/ واکنش آذری جهرمی

افکارعمومی و اعضای ستاد پزشکیان به موضوع سلبریتی‌سازی سیاسی معصومه ابتکار در خصوص دختر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب مطرح کرده بود، واکنش منفی و هوشمندانه‌ای نشان دادند.
توئیت معصومه ابتکار درباره دختر پزشکیان/ واکنش آذری جهرمی
آفتاب‌‌نیوز :

معصومه ابتکار در صفحه ایکس خود نوشت: «با احترام به شخصیت مستقل و حق انتخاب خانم زهرا پزشکیان، نظر به "مادری"‌ای که در این ایام در حق پدر کردند و به یاد مادرش فاطمه و به پاس وجود دختران و جوانان عزیز ایران، چه خوب است عنوان و مسئولیت دختر اول را بپذیرند و همان وظائف First Lady را داشته باشند.»

این موضوع باعث انتقاد افکارعمومی در فضای مجازی شد که این مسئله را سلبریتی بازی سیاسی دانستند. همین موضوع باعث حواشی و چالش سیاسی بین منتقدان و درخواست کنندگان شد.

تا اینکه «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر پیشین ارتباطات و عضو ستاد مسعود پزشکیان در توئیتی در پاسخ به این خواسته‌ها نوشت: «دکتر پزشکیان به صحنه آمدند و مردم او را انتخاب کردند تا بساط «اول» شناختن‌ها را برچینند. همه دختران ایران، «دختر اول» خواهند بود. برتری نزد خدا به تقوای بیشتر است…»

واکنش به سلبریتی‌سازی سیاسی «معصومه ابتکار»‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
5
5
کاش آذری جهرمی قبل از پاسخ کمی فکر می کرد!

بحث بانوی اول فقط یک سمبل و نشان است (در بسیاری از کشور ها)

خانم ابتکار و آقای مهاجرانی بابت اینکه همسر رییس جمهور فوت کرده اند این مقام سمبولیک را برای دختر ایشان که در این مدت همیشه همراه پدر بوده به نوعی قایل شده اند و خیلی هم خوب و بجا گفتند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین