کد خبر: ۹۲۰۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰

بند فسخ رضاییان کار دستش می‌دهد؟

در حالی که رامین رضاییان می‌گوید بازیکن آزاد است، اما اکنون سپاهان در پیامی رسماً تاکید کرد که این بازیکن یک فصل دیگر قرارداد دارد!
بند فسخ رضاییان کار دستش می‌دهد؟
آفتاب‌‌نیوز :

با این وجود، مدیرعامل سپاهان در چند مصاحبه یادآور شد که بنا بر تمدید قراردادی رضاییان در نیم‌فصل قبل، او همچنان بازیکن سپاهان است و بنا بر پیگیری‌های ایسنا، بند فسخ او تنها می‌تواند برای تیم خارجی فعال شود و ثبت در سازمان لیگ نشده است.

کشمکش‌های رضاییان با سپاهان با متنی که او منتشر کرد ادامه‌دار شد. او نوشت: «وقتی خداحافظی می‌کنم یعنی قراردادی ندارم و بازیکن آزادم، طبق قراردادی که داشتم یعنی می‌تونم به هر تیمی که دوست دارم بروم پس نمی‌دانم چه شخصی از باشگاه شما هواداران عزیز سپاهان رو داره بازی میده، آقایان این کار‌ها رو نکنید همینجوری بار‌ها با رفتارتان ناراحتم کردید که باعث جداییم از تیم سپاهان شدید. من اگر به‌خاطر هواداران عزیز سپاهان و تعصبم به تیم نبود، همان نیم‌فصل جدا می‌شدم و به تیم الوصل امارات می‌رفتم، ولی حتی یک بار هم در مورد این پیشنهاد با مدیریت حرف نزدم. دو سالی من با حرف زدن نه بلکه با عملکردم در مستطیل سبز تعصبم را نشون دادم، پس بگذارید احترام‌ها حفظ شود.»

حال باشگاه سپاهان در موضع‌گیری رسمی نوشت: رامین رضاییان با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد دارد. هر باشگاه داخلی که خواهان ایشان است، باید ابتدا رضایت‌نامه باشگاه سپاهان را کسب کند.

همچنین رئیس باشگاه الوصل اعلام کرد که مذاکره‌ای با رضاییان نداشته و توافقی نکرده‌اند.

از سوی دیگر، صحبت‌هایی مبنی بر کدورت رضاییان و برخی بازیکنان و مدیران سپاهان مطرح شده که او را به سمت پیشنهاد دیگر باشگاه‌های پایتخت‌نشین کشانده است.

حال باید دید، ستاره پرحاشیه سپاهان در نهایت فصل آینده در کدام تیم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین