کد خبر: ۹۲۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

آقای پزشکیان هنرمندان ممنوع الخروج و ممنوع الکار را دریابید

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران برای رئیس جمهور منتخب ایران پیام منتشر کرد.
آقای پزشکیان هنرمندان ممنوع الخروج و ممنوع الکار را دریابید
آفتاب‌‌نیوز :

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران با تبریک انتخاب پزشکیان خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم، رفع سانسور بی مورد و برخورد‌های پلیسی با هنرمندان شد.

به گزارش سینما اعتماد، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

جناب آقای مسعود پزشکیان

با سلام و تبریک فراوان بخاطر اعتماد گرانقدرمردم به جنابعالی. ما سخنان شما را باور داریم و در انتظار تصمیمات شما بامساعدت اکثریت اقتصاددانان بزرگ کشور، برای رفع مشکلات اقتصادی مردم عزیزمان هستیم.

جناب رئیس جمهور؛ امروز حفظ شان سینماگران و توجه ویژه به وضعیت معیشتی آنان، اصلاح روش‌های ممیزی وسانسور حاکم، برچیدن بساط بورکراسی ودست انداز‌های اداری، اصلاح نگاه انحصار گرایانه و قبیله‌ای حاکم بر مدیریت سینما، رفع مشکل سینماگران ممنوع الکار در داخل و خارج کشور، رفع ممنوع الخروجی‌های خودسرانه هنرمندان با هرگرایش و سلیقه‌ای به عنوان ظرفیت‌ها و سرمایه‌های فرهنگی، جلوگیری از برخورد‌های پلیسی وقضایی با هنرمندان، توسعه زیر ساخت‌ها وسخت افزار سینما، حمایت از کشف و پیشرفت استعداد‌های جوان، حمایت در معرفی بیش از پیش آثار سینمای ایران در مجامع ورویداد‌های هنری خارج از کشور، حمایت در جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی جشنواره‌های داخلی از جمله جشنواره فیلم فجر و … از مطالبات سینماگران کشور است.

ما باور داریم که شما شخصیتی راستگو هستید و برای رسیدن به اهداف عالی خود تمام تلاشتان را به کار خواهید بست. پس دست شما را تا زمانی که بر سر عهد خود با مردم هستید، صمیمانه می‌فشاریم و تنهایتان نخواهیم گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین