کد خبر: ۹۲۰۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۵

دستگیری شرور مسلح در جنوب‌شرق تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری اراذل و اوباش مسلح در محدوده افسریه تهران خبر داد.
دستگیری شرور مسلح در جنوب‌شرق تهران
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام خبرگزاری پلیس، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص نگهداری، خرید و فروش سلاح توسط فردی در محدوده افسریه تهرا دریافت کردند و ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این مرکز در اقدام‌های شبانه روزی خود توانستند هویت این فرد را شناسایی کنند و به دست آمد متهم یکی از اراذل و اوباش منطقه افسریه بوده که و سابقه چندین قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در همان محله افسریه شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد.

سرهنگ راستی خاطر نشان کرد: پس از اخذ هماهنگی‌های قضایی در یک اقدام غالفگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان یک قبضه کلت کمری شبه سلاح به همراه یک عدد صدا خفه کن کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی به انتقال متهم به مقر پلیسی و تکمیل تحقیقات انجام شده اشاره کرد و افزود: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی و تکمیل بررسی‌های اولیه متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران در پایان گفت: پلیس همواره به صورت جدی با اشرار و نگهدارندگان تجهیزات و اقلام ممنوعه برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: صدآنلاین 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین