کد خبر: ۹۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹

طوفان سپاهان در نقل و انتقالات و تکرار هایجک علیه استقلال!

به نظر می‌رسد پیوستن مدافع مدنظر استقلال به سپاهان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.
طوفان سپاهان در نقل و انتقالات و تکرار هایجک علیه استقلال!
آفتاب‌‌نیوز :

سپاهان که فصل قبل در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر ناکام بود، ولی قهرمان جام حذفی شد، می‌خواهد تیم قدرتمندی برای فصل آینده ببندد. این تیم که یکی از نماینده‌های ما در لیگ نخبگان آسیا به حساب می‌آید، بعد از قطعی شدن ماندن مورایس در این تیم، فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرد و می‌شود گفت تا به امروز بهترین تیم نقل و انتقالات بوده است.

سپاهانی‌ها که چند روز قبل جواد آقایی پور ملی پوش را از استقلال هایجک کرده بودند، روز گذشته از دو خرید جدید خود یعنی محمد مهدی محبی و محمد امین حزباوی رونمایی کردند تا کارشان را در نقل و انتقالات طوفانی شروع کرده باشند. ۳ خرید سپاهان ستاره‌های جوانی هستند که قطعا آینده این تیم را بیمه خواهند کرد.

از اصفهان خبر می‌رسد خرید‌های این تیم تمامی ندارد و در روز‌های آینده هم شاهد حضور چند ستاره داخلی و خارجی در این تیم خواهیم بود. حسین گودرزی مدافع چپ با استعداد و آینده دار شمس آذر احتمالا خرید بعدی سپاهانی‌ها خواهد بود و این بازیکن به توافق با زردپوشان اصفهانی خیلی نزدیک است. دو باشگاه سپاهان و شمس آذر با هم به توافق رسیدند و به زودی از این بازیکن با پیراهن سپاهان رونمایی خواهد شد.

گفتنی است حسین گودرزی یکی از گزینه‌های استقلال برای سمت چپ خط دفاعی این تیم بود و نکونام اصرار زیادی به جذب این بازیکن داشت. با این حال درست مثل ماجرای پیوستن آقایی پور به سپاهان، بار دیگر شاهد هایجک این باشگاه از استقلال خواهیم بود و گودرزی راهی اصفهان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین