کد خبر: ۹۲۰۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

قمار بزرگ جواد در استقلال/ نکونام قول قهرمانی داده است!

جواد نکونام پس از هفته پایانی لیگ برتر و از دست رفتن قهرمانی، برای امسال قول قهرمانی داده است.
قمار بزرگ جواد در استقلال/ نکونام قول قهرمانی داده است!
آفتاب‌‌نیوز :

بعد از از دست رفتن قهرمانی برای استقلال در هفته‌های پایانی فصل قبل، نکونام بعد از کلی کش و قوس در استقلال ماندنی شده و حالا تمرینات تیمش برای شروع فصل جدید شروع شده است. جواد که فصل قبل و از همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی با مدیریت وقت استقلال دچار چالش شده بود، در گفت و گویی که با رسانه‌ها انجام داده بود مدعی شد تحت هر شرایطی و با هر تعداد بازیکن برای قهرمانی تلاش خواهد کرد. انصافا هم نکونام تا آخرین روز برای قهرمانی جنگید و حتی شانس قهرمانی داشت.

با این حال موفق نشد جام را بالای سر ببرد و کورس قهرمانی را به رقیب سنتی باخت. نکونام در همان مصاحبه اعلام کرد: آدمی نیستم که برای قهرمانی نجنگم. برای سال اول همه تلاشم را برای جام گرفتن می‌کنم، ولی برای سال دوم قول قهرمانی می‌دهم. شاید خیلی‌ها این صحبت‌های نکونام را از یاد برده باشند، ولی به هرحال جواد برای فصل پیش رو قول قهرمانی داده و در واقع قمار بزرگی انجام داده است. حالا که نکو ماندگار شده، هواداران استقلال چیزی جز قهرمانی راضی شان نمی‌کند و ناکامی در رقابت‌های پیش رو می‌تواند به منزله پایان کار نکونام در استقلال هم باشد.

این درحالیست که با وجود فعالیت نسبتا زیاد در نقل و انتقلات، هواداران استقلال اصلا از روند یارگیری تیمشان راضی نیستند و معتقدند استقلال نیاز به بازیکن بزرگ دارد. خود نکونام هم بار‌ها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده بود که تیمش نیاز به بازیکن بزرگ و ستاره دارد. با این حال تا حالا خبری از جذب بازیکن بزرگ و ستاره برای استقلال نبوده و اوضاع در این تیم اصلا خوب نیست و باب میل هواداران پیش نمی‌رود. نکته عجیب‌تر سکوت نکونام در نقل و انتقالات این فصل است. جواد فصل قبل نظارت مستقیمی در نقل و انتقالات داشته و بار‌ها بر سر جذب بازیکنان مختلف با مدیریت استقلال درگیر شده و علیه آن‌ها مصاحبه کرده بود. امسال، اما خبری از مصاحبه‌های تند و طوفانی جواد نیست و به نظر می‌رسد سکوت نکونام در این فصل ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین